Onderwerp: Re: Avatar Roleplay - The Legend Of Noro vr jan 03, 2014 2:37 am
- Introduction: Adam Ignis / ACT 1 -
Girl: "Ik ben blij dat je me meevroeg, sterren kijken in de nacht is zo leuk"! Adam: "Hehe, ik zou dit alleen met jou doen". Girl: "Awh".
*Ze zoekt wat in haar tas* Girl: "Uhm, heb je..- heb je m'n verrekijker ergens gezien"? Adam: "Nou".. "Volgens mij moet je wat meer... UITKIJKEN"! *Adam slaat op z'n knie, lacht en steekt zijn hand uit voor een high-5*
Girl: "..." *Ze pakt haar tas en loopt weg* Adam: "N-nee! Wacht! Wat heb ik gedaan om deze PUNishment te krijgen"?! *Pffrrrrt* Adam: "Sorry, ik kon het niet laten"!
*Ze is niet meer te zien*
"Ik.. moet wat vaker opletten met wat ik zeg".. :I
Onderwerp: Re: Avatar Roleplay - The Legend Of Noro vr jan 03, 2014 12:44 pm
(Het is niet jatten, ik zeg toch niet dat ik het bedacht heb? xD)
(Wanneer ontmoet iedereen elkaar?)
- De Volgende Dag - (voor mij) *Adam loopt over straat in de morgen* "Whew, het is echt vroeg".. "Wat zal ik eens doen vandaag"?
*Adam ziet de vuurstuur school* "Pffft, alleen amateurs trainen daar". "Ik moet een leraar vinden, een die me echt dingen kan leren"..
Random guy: "Praat jij altijd tegen jezelf"? Adam: ".......ja".. Random guy: "Denk je soms dat je in een roleplay ofzo zit en wilt dat mensen weten wat je character aan het doen is"? Adam: "......ja".. :\ Random guy: "Dat is uhh.. soort van nobel".. Adam: "..Yeah, ik had een moeilijke jeugd".. Random guy: "Ah"..
Onderwerp: Re: Avatar Roleplay - The Legend Of Noro vr jan 03, 2014 12:56 pm
(Breaking through the thirth wall )
*Tatzuko zit aan tafel met zijn familie te eten met een boos gezicht Vader: Ik ben trots op je dochter, goede cijfers, prachtig en je zult een goede toekomst hebben Ayuzula: Bedankt vader *Ze grijnst naar me Vader: In tegenstelling tot mijn vreselijke zoon
Tatzuko: HEY *Ik gooi mijn kom met rijst op de grond en sta op Tatzuko: Ik ben de.beste stuurder van dit land! Vader: Ha ha ha bewijs het. Vang de avatar Tatzuko: De avatar...waarom wil je- *Mijn vader pout Vader: Ah, je durft niet
Tatzuko: UGH *Ik aardstuur de hele tafel omver Tatzuko: IK BEN HET ZAT *Slaat de deur dicht
*Deur kapot Ayuzula: Ha ha ha ha ha ha! Vader: Wat een schaamte zeg
Onderwerp: Re: Avatar Roleplay - The Legend Of Noro vr jan 03, 2014 1:46 pm
Fire Bender 1: "Ah, Adam, ben je er weer om afgemaakt te worden"? "Hehehe"! Fire Bender 2: "Hehehehe, goeie.. goeie"..
Adam: "Zegt de gozer die gisteren verloren heeft van mij". Fire Bender 1: "Dat komt omdat ik uhh.. al veel had gevochten die dag"! Adam: "Oh, dan heb je vast zin in een rematch"! Fire Bender 2: "Rematch"! Fire Bender 1: "Uhh"..- Adam: "Het is vroeg in de morgen, dus heb je vast nog niet zoveel gevochten". Fire Bender 1: "Uhh ja.. Oke, maak je maar alvast klaar om de grond te vloeren"!
Onderwerp: Re: Avatar Roleplay - The Legend Of Noro vr jan 03, 2014 7:06 pm
*Zit buiten op een stoepje
Tatzuko: De avatar vangen *Tfu* (Spuug-geluid) dat is onmogelijk... ... Tatzuko: Wacht, wat zeg ik nou.. *Ik sta op Tatzuko: Ik kan alles!! HU! *Laat een heel groot stuk grond omhoog gaan en zijn eigen stuk het hoogst zodat ik de lucht in vliegt
Tatzuko: HAH! *Laat het aarde van de zijkant komen en ik spring ertegenop en ik draw mijn zwaard (ZOMG, IK HEB EEN ZWAARD)
*Ik land op de grond en laat een aardbeving onstaan terwijl ik rondraai met mijn zwaard Tatzuko: Hehehe *Haar hang voor mijn oog en ik doe het aan de kant met mijn hand Tatzuko: Mischien eerst naar de kapper... ??: HEY! MAAK NIET ZO'N HERRI- *pok*
*Ik gooide een steen tegen zijn hoofd en hij ligt neer Tatzuko: ... *Tfu*
Onderwerp: Re: Avatar Roleplay - The Legend Of Noro do jan 09, 2014 5:23 pm
- even later -
*loopt de trap op en ziet iets aan komen vliegen*
Oh? *kijkt beter*
Een... havik? *een havik met een groen lintje om zijn poot met daaraan een brief komt eraan gevlogen*
Van het Aarderijk!? Dat is ongebruikelijk!!
*rent door de straten de havik achterna richting het huis van de leider*
- eenmaal daar -
Leider van Waterstam die niet de vader van Yui is: Nounou, dít is interessant.
*komt aangerend* Ik zag... *huff* de havik.. *puff*
Leider: Ah, Rinku! Goed je te zien! We wilden je net gaan zoeken.
Hoezo dat!?
Mijn leraar die ernaast staat: Deze brief komt uit het aarderijk. Het is een uitnodiging om alle sterke, jeugdige waterstuurders naar Ba-Sing-Se te sturen! Daar wordt een grote competitie gehouden tegen andere stuurders uit andere gebieden met andere elementen!
Wat!? En ik.. mag gaan!?
Leraar: ja!
..dank u. Wanneer moet ik vertrekken?
Leraar: Nu.
O-Oké.
Leraar: Ik neem aan dat je eerst op Mizu gaat en dan gaat lopen?
Ja, denk het wel.
Leraar: Het ga je goed. Ik zie je graag weer terug, en dan gaan we verder met de training.
Oké! *rent naar zijn huis en pakt zijn spullen in een rugzak*
Een competitie.. *rent door de straten*
Ik.. *rent de trap op*
Ga... *rent de andere trap af*
WINNEN!
Mizu: ..?
*springt op Mizu Op naar Ba-Sing-Se!!
Mizu: *zeehondengeluid*
(Ik neem aan dat jullie nu begrijpen dat de uitnodiging naar IEDERE Natie is gestuurd en dus ook voor jullie geldt. Get your ass over there)