Onderwerp: Re: The Legend of Zelda RP ma dec 16, 2013 10:15 pm
*Op een prachtige Goron dag rumble rumble
*Een Goron dag zonder Goron zorgen Rumble rumble
*Was er op de Goron Death Mountain Rumble Rumble
*Een RUMBLE RUMBLE
*Een bal vliegt door de lucht en land als een meteoor neer in de village *BOOEM*en een krater blijft achter *De bal is eigelijk een Goron en hij staat op ??: TATSURON Tatsuron: YO! ??: JE MAG DIT NIET DOEN EN DAT WEET JE! Tatsuron: MAAR HET IS VET, GORON MAN! ??: NEE, JE VERNIETIGT DE VILLAGE NOG Tatsuron: HET GROEIT WEL WEER AAN JOH ??: STEEN GROEIT NIET GVD Tatsuron HEY! Let op je woordgebruik!
*Tatsuron de Goron loopt weg van de oude Goron man ??: DOE HET NOG 1X EN IK VERBAN JE UIT DE VILLAGE Tatsuron: Ja, ja, ja
Onderwerp: Re: The Legend of Zelda RP ma dec 16, 2013 11:03 pm
??: Dus we zijn hier bijeengekomen om te bepalen wie naar Hyrule castle town gaan
??2: Ik ga! ??: Ok ??3: Ik ga ook! ??: K, nog 1 andere ??4: I- *Een oude Goron duwt ??4 weg Oude Goron: Neem alsjeblieft Tatsuron mee, hij vernield de hele village ??: Ok, neem Tatsuron mee
*De 3 lopen naar me toe ??1: Hey! Kom mee naar Castle town voor de vergadering! Tatsuron: Graag! *Tatsuron de Goron wou altijd al uit de Goron village om de Goron wereld te verkennen, dus hij ging mee
Onderwerp: Re: The Legend of Zelda RP vr dec 20, 2013 5:18 pm
*Tatsuron en de rest van de rollende Goron's komen aan bij Hyrule castle town en steken de brug over Tatsuron: Wah! Ik wou hier altijd al heen! *Tatsuron rent naar de dichtbijzijnde shop
Tatsuron: Ik neem een gorontastische souvenir mee! *Koopt een ketting en doet hem om
??1: Die ketting staat je niet Tatsuron: LALALA IK LUISTER NIET
Onderwerp: Re: The Legend of Zelda RP ma dec 23, 2013 8:55 pm
Nou, is even zien...
*kijkt rond
De Gorons... *kijkt verder Oh!
*de poort van West Castle Town gaat open en een delegatie Zora's komt binnen Zora Guard 1: Aan de kant! Zora Guard 2: Aan de kant voor de Zora Royal Family!
Ah... nu alleen nog... ... ... ...oh! De Deku Royal Family!
---------------- (meanwhile)
Mido: (http://zelda.wikia.com/wiki/Mido) *loopt naar Brido toe* Hey Brido, jij bent toch goed met een zwaard? Zou je dan misschien de bodyguard van de Deku Royal Family willen zijn terwijl zij naar de vergadering in Hyrule Castle gaan?
Onderwerp: Re: The Legend of Zelda RP ma dec 23, 2013 9:28 pm
Mido: Ja, inderdaad! Ben je daar niet blij mee? Er zijn zat Kokiri die dat graag zouden willen... Maar als jij niet wilt, dan vraag ik wel een ander...
Onderwerp: Re: The Legend of Zelda RP ma dec 23, 2013 10:46 pm
Mido: Maakt niet uit, je bent gewoon de... domme kracht. De andere bodyguards en de koetsier doen de route plannen en informeren je over bepaalde dingen. Hier, heb je een fatsoenlijk zwaard.
*pakt een zwaard*
Mido: The Kokiri Sword! Het beste (en enige...) zwaard van de Kokiri. *geeft het aan Brido
Onderwerp: Re: The Legend of Zelda RP di dec 24, 2013 10:48 am
*Tatsuron de Goron drink Goron-sap uit een Goron-beker Tatsuron: Aaaaaaah~ Dat was Gorrukkelijk, heeft oma Goron dit gemaakt?
??1: Ehm welke oma Goron? Tatsuron: Jouwe ??2: Nee, mijne Tatsuron: Oooh nice.... ??2: ... Tatsuron: Zullen we gaan er gebeurt hier niks ??2: WE MOGEN NIET GAAN Tatsuron: WAAROM MOEST IK MEE?! ??2: OMDAT JIJ HET DORP VERNIETIGT Tatsuron: WAT?!
Onderwerp: Re: The Legend of Zelda RP do dec 26, 2013 12:16 am
Tatsuron: Eindelijk!!
Een Deku: Hey! Ga zitten Tatsuron: Dude!! Mijn stoel is kapot! Deku: Hahaha dikzak! Tatsuron: Pff waar de Goron heb je het over? Ik ben de dunste Goron van de Goron-familie
Deku: Zit op de grond? Tatsuron: Hahaha- NEE Deku: Tsh