*Tatsuya staat op een dak Tatsuya: Het is tijd. *Een klein duiveltje dat naast mij vliegt genaamd Bosnardt Bosnardt: Waarvoor? Tatsuya: OM DE WERELD TE VERNIETIGEN! Bosnardt: ZOMG
Onderwerp: Re: The Random Roleplay! zo dec 22, 2013 8:46 pm
Kleine duiveltje: HET IS ONS GELUKT!! Tatsuya: YEAAAAH!! Klein duiveltje: Wat nu? Tatsuya: ... Klein Duiveltje: En waarom leven wij nog? Tatsuya: Weet ik veel!! Pak mn tijdhorloge!
*Het duiveltje geeft me mijn tijdhorloge en ik zet de tijd terug
*Tatsuya staat op een dak Tatsuya: Het is tijd. *Een klein duiveltje dat naast mij vliegt genaamd Bosnardt Bosnardt: Waarvoor? Tatsuya: OM DE WERELD TE VERNIETIGEN! Bosnardt: ZOMG
Onderwerp: Re: The Random Roleplay! zo dec 22, 2013 9:04 pm
Klein Duiveltje: Hoor jij dat ook? Tatsuya: JA! Klein duiveltje: Laten we gaan!! Tatsuya: Waarheen? Klein Duiveltje: Iemand riep om hulp?
Tatsuya: Dat hoorde ik niet eens Klein duiveltje: NOU EN Tatsuya: DUDE Klein Duiveltje: WAT? Tatsuya: WAAROM PRAAT JE NIET MET JE NAAM? Klein Duiveltje: JA IDD WTF WAAROM? Tatsuya: DE SCHRIJVER ZORGT ALLEEN MAAR VOOR MEER MOEITE Bosnardt: JA IDD Tatsuya: Oh kijk eens aan Bosnardt: Yep Tatsuya: Yep
Onderwerp: Re: The Random Roleplay! zo dec 22, 2013 9:18 pm
(guys wat jullie nu gaan lezen wouw. Ik had vroeger een personage verzonnen om mee zusje bezig te houden enzo. jullie gaan nu de hippster van de maand zien)
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHHA!
*badass walking*
HITLER I KNEW IT!
?:holy shit! het is-- ?:is dat! ?:omg!
?: HET IS OPPASER MEVROUW KOETELOEKEL MET SUPER HAAR POWER ZE KAN HAAR HAAR ERAF SCHEUREN EN NIEUW HAAR OPKOTSEN
W4t 33n flut 31ndb44s! *een klein 8bit mannetje springt uit het niets op Mecha Hitler af
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: The Random Roleplay! vr jan 03, 2014 1:49 pm
*heel dramatisch* de wereld vergaat...ik voel het... als een donker persoon staat er maar 1 taak op me te wachten...*snik* *rent naar de KFC en pakt zoveel mogelijk kip als hij kan* ...ik schaam me. spencer(ja van icarly):dude..de wereld vergaat en jij gaat naar de kfc?! *spencer rent naar de mac* wat ga je doen spence? *spencer rent naar buiten en komt terug met veels te veel happy meals* ...seems legit to me letsgo spence! spencer:JAAAAAA *springt de ONTZICHTBARE bootmobiel in* spencer:hoe heb de deze bootmobiel gevonden? oh nou ik belde een boten zaak op... Spencer:serieus gast,serieus -.- ...Wordt vervolgd *dramatische outro*
Onderwerp: Re: The Random Roleplay! vr jan 03, 2014 1:52 pm
(Ik las dat in zijn stem. xD)
*Ratonhnhaké;ton belt naar een gunshop* Ratonhnhaké;ton: Ja, 7 AK-47's, 4 SMG's, 1 RPG met 15 reloads en ammo. Heel veel ammo. Gunshop: Ok, ik laat een helicopter je bestelling bestellen. Ratonhnhaké;ton: Cool. Gunshop: Oh, goed nieuws! Je bent onze miljoenste gast en krijgt gratis een pluche teddybeer! Ratonhnhaké;ton: ...Fucking awesome..
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: The Random Roleplay! vr jan 03, 2014 1:53 pm
Onderwerp: Re: The Random Roleplay! vr jan 03, 2014 1:56 pm
*Een helicopter dropt een grote crate naar beneden* Dude in Helicopter: JE BESTELLING! Ratonhnhaké;ton: Ik heb 'm, ik heb 'm!
*de crate landt op Ratonhnhaké;ton, die dood gaat door de impact*
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: The Random Roleplay! vr jan 03, 2014 2:40 pm
*spencer en ik rijden met de ontzichtbare bootmobiel uit de crate* yo Adam! stap in! Spencer:HIIEEEER IS SPENCIEEEEE (lees dit in zijn stem xDDDD) *eet wat hotwings* dus kom je nog?
Onderwerp: Re: The Random Roleplay! vr jan 03, 2014 2:44 pm
(ALLES!)
Adam: Oke, ik kom eraan! *Adam loopt richting de boot* "Weten jullie hoe ik aan deze ipad 76 kom"?
*ZOEF* *er vliegt een gevechtsvliegtuig langs en explodeert Adam*
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: The Random Roleplay! vr jan 03, 2014 2:45 pm
Merry schreef:
(Echt waar mensen, wat is hier leuk aan -.-)
(ik rij met spencer van icarly in een onzichtbare bootmobiel met hotwings!) (just saying xD)
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: The Random Roleplay! vr jan 03, 2014 2:49 pm
NUOOOO ADAMMM DAMNNN *pakt een hotwing* *eet de hotwing* ...*spencer kijkt me aan* Wat?ik had honger ohja,Adam *knalt de heli neer en Megan fox vliegt vanuit de heli in de bootmobiel* ...AWSOME *rijdt weg met de geexplodeerde Adam in de kofferbak* nog 5 minuten en dan is Adam revived maar eerst *geeft een hotwing aan Megan Fox* hier een HOTwing,omdat je het waard bent ...dry jokeeee *scheurt de atmosfeer in*