Onderwerp: Inazuma Eleven Roleplay za dec 14, 2013 4:33 pm
Dit is de Inazuma Eleven Roleplay Topic! Hier ben je altijd IC (in-character). Als je iets OOC wilt zeggen, zet het tussen haakjes.
Voorbeeld:
Citaat :
(Wow, Arcbell is echt awesome)
*neemt de bal aan*
De Captain van het team: Adam Het team heet: Royal Crown
Regels: - Niet OP doen. - Niet opeens uit het niet tijdens een wedstrijd een nieuwe hissatsu leren. - Nooit goals forceren (voorbeeld: *schiet tegen de bal en scoort*) - Niet zomaar enemy teams introduceren, hier heb je toestemming voor nodig. - Geen bal stelen van teamgenoten. - Have fun!
Onderwerp: Re: Inazuma Eleven Roleplay za dec 14, 2013 5:36 pm
*Tatsuya rent ook en kijkt dan voor zich uit naar Adam Tatsuya: Ik haal je in!! *Begint sneller te rennen zodat hij hem inhaald Tatsuya: Whahahahaha! *huff*
Onderwerp: Re: Inazuma Eleven Roleplay za dec 14, 2013 5:51 pm
*Haalt hem weer een klein beetje in* "Jij.." *huff*
Ballenjongen: "Hier zijn de voetballen die ik moest breng-" *Adam botst tegen de kar met voetballen op* "Whaaaa!" *struikelt en valt om, alle voetballen vallen eruit en komen voor Tatsu*
Onderwerp: Re: Inazuma Eleven Roleplay za dec 14, 2013 6:04 pm
Tatsuya: Huh? What the shi- *Een bal komt tegen mijn gezicht en ik sta perongeluk op een bal waardoor ik uitglijd en achterover val
*De rest van de ballen vallen op me waardoor ik ermee begraven ben *Ik steek mijn hand uit en duw ze van me af en wrijf over mijn neus Tatsuya: Ack-... Dude!! We zijn hier aan het rennen!
Onderwerp: Re: Inazuma Eleven Roleplay za dec 14, 2013 6:15 pm
"Dat wel, maar het was een of ander onbekende school die nieuw is in de FF". "Ik hoopte toch eerlijk gezegd op een betere team zodat we er ook nog iets van leerden"...
*haalt stof van z'n shorts af* "Anyway.." *kijkt naar zijn horloge en het is al half 7* "Etenstijd"!
Onderwerp: Re: Inazuma Eleven Roleplay za dec 14, 2013 6:41 pm
*Tatsuya staat op Tatsuya: Hey! Kom terug! Ruim op! ... *zucht diep en ruimt de ballen op
Tatsuya: Wow, nu al half 7?
~Tatsuya's mind~ Tatsuya: Dude. Wat zullen we eten? Kuma: Boeit me niks Tatsuya: Weet je het zeker? Kuma: Je moeder kookt gewoon toch? *unamused voice* Tatsuya: Ja, maar. We kunnen ergens langs.. Kuma: **** dat Tatsuya: Ehm oke.. ~Tatsuya's mind~
*Ballen zijn opgeruimd en aan de kant Tatsuya: Leggo!
Onderwerp: Re: Inazuma Eleven Roleplay za dec 14, 2013 7:00 pm
*Is thuis aan het eten Mam: Hoe was training, schat? Tatsuya: Hmm meh, ik hou meer van competities! Mam: Mhm, wanneer spelen jullie? Dan kom ik kijken ^^ Tatsuya: Goede vraag. Omnomnom Mam: Vertel het me maar wanneer je het weet Tatsuya: Zal ik doen *Staat op en ruimt zijn bord en loopt naar boven, naar zijn kamer Tatsuya: Kom maar *Mijn haar groeit ineens en hangt voor mijn ene oog en beide ogen worden rood Kuma: Thanks *doet zijn hand in de lucht en spawned zijn lange bijl en begint hem te slijpen Kuma: Hehe
Onderwerp: Re: Inazuma Eleven Roleplay zo dec 15, 2013 4:36 pm
*Kuma word wakker met zijn bijl naast hem Kuma: ...... *Hij komt uit bed en wrijft in zijn ogen *Boem boem boem - moeder komt naar boven* Kuma: ..! *Zijn ogen lichten op en worden weer paars, zijn haar gaat weer als Tatsuya Tatsuya: ..Ah- *Deur gaat open en moeder kijkt naar binnen en de bijl verdwijnt tegelijk maar ik sta ervoor Tatsuya: H-HEY! Moeder: ...Waarom zo'n reactie? Goedemorgen ^^ Tatsuya: Goede- Moeder: Kun je wat boodschappen doen? Tatsuya: Ugh.
Onderwerp: Re: Inazuma Eleven Roleplay ma dec 16, 2013 6:46 pm
Adam zit naar een wedstrijd te kijken op tv. *TRING TRING, TRING TRING* "Heh, wat"
- Schoolhoofd - "De schoolhoofd? Waar belt hij mij op een zaterdag?" Adam neemt de telefoon op.
Schoolhoofd: "Hallo, Adam" Adam: "Uhh, hi". Schoolhoofd: "Ik bel even om te zeggen dat de wedstrijd tegen Scarlet Night is verplaatst". Adam: "Verplaatst? Naar wanneer?" Schoolhoofd: "Naar vandaag om 6 uur". Adam: "Oh okay, dat is coo- WACHT WAT!?" Schoolhoofd: "Naar vandaag om 6 uur". Adam: "M-maar het team weet er nog niks van"! Schoolhoofd: "Meld het ze, ik moet nu ophangen". Adam: "Wach-" Opgehangen.
"FFFFFFFUUUUUUUUUUUUU*KKKKKKK" Adam stuurt snel een berichtje naar alle leden dat de wedstrijd is verplaatst.
Onderwerp: Re: Inazuma Eleven Roleplay ma dec 16, 2013 6:59 pm
*Staat bij de kassa met brood, eieren, melk en een blikje fanta Robot voice: You got a message Tatsuya: Hm? *Hij pakt zn mob en leest Adam's bericht
Cassière: Dat is dan vier euro vijft- Tatsuya: WAT Cassière: E-ehm is het teveel? M-moet ik iets weglegg- Tatsuya: Nee! Cassière: O-oh ok, m-mag ik dan vier euro v- Tatsuya: Ik wil graag pinnen! Cassière: T-tuurlijk *Ze klikt op een knopje *Ik pin en pak mijn spullen Cassière: W-wacht!! Tatsuya: Hm? *draait zich om
Cassière: S-spaar je spaarzegels? Tatsuya: Spaar ik dat? Ik niet *Pakt zijn mob Cassière: Oh dan- Tatsuya: Wacht!! *Tuuuud, tuuuuud-- Mam: Ja? Tatsuya: Spaar je spaarzegels Mam: Ja Tatsuya: ZE ZEGT JA! Cassière: O-OKE! Hier.... Mam: Ehm.. *Hangt op*
Tatsuya: Succes met het werken verder! Cassière: J-jij ook--- Ah! Ik bedoel jij niet! AH! *Ik loop weg *Cassière kijkt zonder emotie recht voor haar uit Cassière: ... Random medewerker: Pff noob