Onderwerp: Re: The Legend of Zelda RP do dec 26, 2013 4:33 pm
Merry schreef:
*ergens in de verte galoppeert een zwart paard met daar een man op*
??: *stopt het paard* Hyrule Castle.. ...is straks van mij! *hij galoppeert verder
(Ey man! ??: Heey! Wat heb jij vandaag gedaan? ??: Ach, niet veel.. gewoon even snel naar de grens van mijn droomlocatie gegaan en tegen mijn paard gezegt dat het van mij word Wow!! Wat vond je paard ervan? ??: Het is een paard. )
Merry schreef:
*Princess Zelda komt naar buiten gelopen en ieder applaudisseert
*Behalve Tatsuron de Goron want hij had een Goron-probleem Tatsuron: IK KAN NIET ZITTEN, MIJN STOEL IS KAPOT!!
Onderwerp: Re: The Legend of Zelda RP zo dec 29, 2013 8:02 pm
*er lopen wat guards het kasteel uit
Guard 1: Wat was dat!? Guard 2: De koning gaat niet naar buiten!
*er komt een zwarte gedaante op een zwart paard aan gegallopeerd *hij springt over de menigte heen en landt midden op de tafel waar de vergadermensen rond zaten *hij stapt af van zijn paard en doet zijn mantel af
Zelda: N-Nee.. dat kan niet!
??: Ja, het kan wel! Ik ben het... GANONDORF!
Zelda: SOLDATEN! *een groot peloton komt op de vergadering afgerent
*Ganondorf steekt zijn hand uit en ze vatten allemaal vlam (paars vuur)
Zelda: NEE! *ze pakt haar zwaard en gaat ook op de tafel staan
Ganondorf: Zelda, geef het op, je wint niet van me. Zelda: Dat zullen we nog is zi-
*hij gaf haar een klap en ze vliegt tegen de kasteelmuur aan
Ganondorf: Mijn doelwit is heel iemand anders nu, Zelda. Of eigenlijk, iemandEN.
Zelda: A-auch... wat.. wil.. je? Ganondorf: DE KONINGEN NATUURLIJK! Zelda: WAT!? NEE! KONINKLIJK LEGER, VAL AAN! *vol gewapende ridders rennen op hem af
Ganondorf: HAAAAHAHAHAHA! DAT GAAT NIET LUKKEN! *hij wijst met één vinger naar de Deku King en die explodeert in zwarte deeltjes en die gaan de lucht in
Deku Princess: PAPA!
Ganondorf: *wijst naar de Zora King en hetzelfde gebeurd Zora Prince: WAT!? NEE!
Ganondorf: ÉN de laatste twee! Zelda: ..laatste.. twee!? *probeert op te staan* *hij wijst naar een hele oude Goron Elder en hetzelfde gebeurd Gorons: ONZE LEIDER!
Ganondorf: EN DE LAATSTE! *hij doet twee handen in de richting van het kasteel
Zelda: PAPA!! *er klinkt geschreeuw uit het kasteel en zwarte deeltjes komen het kasteel uit en gaan de lucht in*
Ganondorf: Zo, dat is dat. JULLIE KUNNEN ME NIET STOPPEN! *hij draait rond en ook hij verandert in zwarte deeltjes* *alle deeltjes mengen met elkaar en imploderen
Zelda: NEE! *paarse vlammen verschijnen bij de poort en verschillende Lizalfos en andere monsters verschijnen
Zelda: OOK NOG HET KASTEEL!? SOLDATEN, VECHT! *iedereen vlucht
*geheel toevallig rennen Rinku, Tatsuron en Brido dezelfde richting op en botsen ze tegen mekaar*
Zelda: JULLIE DRIE! KOM MEE! *ze pakt mij en brido bij onze polsen en trekt ze mee terwijl ze Tatsuron de Goron voruit Gorolt