Onderwerp: Re: Welke anime volg/kijk je op dit moment? zo dec 22, 2013 7:51 am
Infinite Stratos - 12 eps - De actiescene zijn wel cool en de characters ook, ik vind het wel leuker als het niet-serieus is, soms wat ecchi tussendoor
Yodobashi Roleplay Newcomer
Aantal berichten : 14 Roleplay Points : 22 Registratiedatum : 16-12-13 Leeftijd : 27 Woonplaats : Imaginary Japan
Onderwerp: Re: Welke anime volg/kijk je op dit moment? ma dec 23, 2013 11:42 am
Acchi Kocchi
Acchi Kocchi Youchien
Coppelion - De story is goed, de characters zijn goed uitgewerkt en de art style is adembenemend. Alleen jammer dat er maar 13 episodes zijn.
Detective Conan
18+:
Eroge! H mo Game mo Kaihatsu Zanmai - Geweldige hentai, omdat het script gewoon niet normaal grappig is. De characters en story maken het een van de beste hentai anime die er zijn, sinds hentai tegenwoordig bijna geen verhaal meer heeft en het zich volledig op sex focust. Deze daarentegen heeft wel een verhaal. Het beste is dat ie beschikbaar is in HD. De meeste hentai anime hebben alleen maar een DVD release en zijn dus bijna allemaal in 480p.
Eureka Seven
Golden Time - De heroine is een bitch, blijft een bitch en toch heb je medelijden met haar. Goed verhaal, nice feels en de humor is geweldig.
Kill la Kill - Nice boobs, nice butts, humor and action. Wat wil je nog meer?
Kuroko no Basket 2nd Season
Kyousou Giga (TV) Specials
Little Busters!: Refrain
Log Horizon - Deze anime focust zich totaal op het gamen in tegenstelling tot SAO, die zich meer focuste op romance. +1 voor Log Horizon
Machine-Doll wa Kizutsukanai
Magi: The Kingdom of Magic
Miss Monochrome - 4 minuten per episode en de humor is gewoon heel droog. Leuk voor als je je verveeld en niks te doen hebt.
Nagi no Asukara - Gecompliceerde liefde. Net als je denkt dat 't beter gaat, gebeurt er weer iets waardoor alles weer naar de bodem zakt. Origineel verhaal over mensen die in de zee leven en mensen die op 't land leven.
Naruto: Shippuuden
Non Non Biyori - Relaxed, normaal en nog steeds leuk.
Samurai Champloo
Samurai Flamenco - Vroeger hadden we Power Rangers. Nu hebben we Samurai Flamenco.
Shingeki no Kyojin OVA
Strike the Blood - Je typische ecchi anime met actie erdoorheen gemengd om en groter publiek te krijgen. De heroines zijn top class A+ en zeker de moeite waard om te kijken
Tokyo Ravens
White Album 2
De meeste zullen al snel verdwijnen uit deze lijst en plaats gaan maken voor de aankomende anime, want ze eindigen deze week nog. Detective Conan en Naruto loop ik op dit moment achter, omdat ik niet meer zoveel tijd heb om alles te kijken.
Onderwerp: Re: Welke anime volg/kijk je op dit moment? wo apr 02, 2014 11:03 pm
Date alive epi 9 Jigoku shojou epi 5 Higurashi no naku koro ni kira epi 3, love this one<3 Strike the blood epi 5 (moet wachten omdat ik.het samen met een vriend kijk) Senki zesshou Symphogear se2 epi2, awesume.new characters in it<3 Ik wil.beginnen.met corpse party
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Welke anime volg/kijk je op dit moment?