Aantal berichten : 14 Roleplay Points : 22 Registratiedatum : 16-12-13 Leeftijd : 27 Woonplaats : Imaginary Japan
Onderwerp: Anime Collection Winter 2013 / 2014 ma dec 16, 2013 3:36 pm
De herfst is alweer bijna afgelopen en dat betekent dat de winter eraan komt. En zoals de seizoenen veranderen, zo veranderen anime ook. De anime van dit seizoen vielen nogal tegen op een paar uitzonderingen na en ik verwacht dan ook veel meer van de winter collectie. Hier is een lijst met de anime van het aankomend seizoen:
Space Dandy Wizard Barristers: Benmashi Cecil Hoozuki no Reitetsu Buddy Complex Wake Up, Girls! Noragami Hamatora Nisekoi Nourin Super Sonico The Animation Saikin, Imouto no Yousu ga Chotto Okashiinda ga. D-Frag! Witch Craft Works Sekai Seifuku ~Bouryaku no Zvezda~ Mikakuin de Shinkoukei Mahou Sensou Nobunaga the Fool Toaru Hikuushi e no Koiuta Z/X Ignition Tonari no Seki-kun Saki Zenkoku-hen Maken-Ki! Two Pupa Sakura Trick Inari, Konkon, Koi Iroha Strange+ Go! Go! 575 Gin no Saji 2 Chuunibyou Demo Koi ha Shitai! Ren (Season 2) Seitokai Takuindomo* (SYD Season 2) Wooser no Sono Higurashi Kakusei-hen Onee-chan ga Kita Pupipoo! Minna Atsumare! Falmcom Gakuen Future Card Budyyfight Youkai Watch Happiness Charge Precure! Robot Girls Z Zetsumetsu Kigu Shoujo Amazing Twins
Hier een kaart die alle anime (serie / special / movie) van aankomend seizoen heeft met een korte samenvatting: http://i5.minus.com/i84oSEvFZpeOe.png
Pupa, Chuunibyou Demo Koi ha Shitai! Ren (season 2) en Super Sonico The Animation zijn de favorieten van de winter collectie en zeker de moeite waard om te kijken.
Onderwerp: Re: Anime Collection Winter 2013 / 2014 ma dec 16, 2013 4:30 pm
Jullie moeten minder hopen en wachten en aan nieuwe series beginnen xD
Dan gaat de tijd sneller en hou je jezelf vrolijk xD
Yodobashi Roleplay Newcomer
Aantal berichten : 14 Roleplay Points : 22 Registratiedatum : 16-12-13 Leeftijd : 27 Woonplaats : Imaginary Japan
Onderwerp: Re: Anime Collection Winter 2013 / 2014 ma dec 16, 2013 4:55 pm
Merry schreef:
GOD DAMMIT
Ik wil Fairy Tail nuuu!
Net als het volgende seizoen SAO En SnK.
Gun Gale Online wordt verwacht in de zomer collectie 2014. Dit is niet zeker, maar de producers hebben wel gezegd dat ze 't graag dan willen uitzenden.
Shingeki no Kyojin / Attack on Titan is nog niks over gezegd, alhoewel de kans héél erg groot is dat 't een tweede seizoen krijgt. Eerst maar eens afwachten op de live action movie die in de zomer 2015 in de bioscopen draait in Japan en waarschijnlijk rond december te downloaden is als de BD release er is.
Onderwerp: Re: Anime Collection Winter 2013 / 2014 di dec 17, 2013 10:53 pm
Yodobashi schreef:
Merry schreef:
GOD DAMMIT
Ik wil Fairy Tail nuuu!
Net als het volgende seizoen SAO En SnK.
Gun Gale Online wordt verwacht in de zomer collectie 2014. Dit is niet zeker, maar de producers hebben wel gezegd dat ze 't graag dan willen uitzenden.
Shingeki no Kyojin / Attack on Titan is nog niks over gezegd, alhoewel de kans héél erg groot is dat 't een tweede seizoen krijgt. Eerst maar eens afwachten op de live action movie die in de zomer 2015 in de bioscopen draait in Japan en waarschijnlijk rond december te downloaden is als de BD release er is.
Onderwerp: Re: Anime Collection Winter 2013 / 2014 wo dec 18, 2013 12:02 am
Er kwam toch ook H.O.T.D Se2 en een nieuwe Sailor Moon deze winter? maar door 1 of ander reden komt het volgend jaar? (heb ik gehoord, weet er nix van X3)
Onderwerp: Re: Anime Collection Winter 2013 / 2014 wo dec 18, 2013 9:05 am
Jade Cutefly schreef:
Er kwam toch ook H.O.T.D Se2 en een nieuwe Sailor Moon deze winter? maar door 1 of ander reden komt het volgend jaar? (heb ik gehoord, weet er nix van X3)
Zelf heb ik er niks van gehoord en de producers hebben er niks over gezegd, dus misschien heb je 't verkeerd gelezen of zo?
Arcbell schreef:
Hopelijk gaat die movie er niet derp uitzien.
Er zijn nog geen trailers, maar de poster ziet er wel veelbelovend uit.
Onderwerp: Re: Anime Collection Winter 2013 / 2014 wo dec 18, 2013 10:33 pm
Ik dacht dat die poster fanmade was.
Onderwerp: Re: Anime Collection Winter 2013 / 2014 do dec 19, 2013 7:26 am
Tatsuya Amano schreef:
Ik dacht dat die poster fanmade was.
Haha, er is een poster die er precies hetzelfde uitziet, maar de datum klopt niet. Die is inderdaad door fans gemaakt. Zelf kijk niet uit naar de movie, want ik haat live action movies die gebaseerd zijn op anime. =.="