Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 01, 2014 8:25 pm
(Smog is poison = Totaal geen effect op Steel) Nogmaals Fairy Wind! *Futakuchi gebruikt haar achtermond als een soort van waaier en maakt daarmee een windvlaag*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 01, 2014 9:16 pm
Snel ontwijk! *Futakuchi ontwijkt het *~fabulous~* * En... Bite! *Futakuchi draait om en springt naar Litwick met de achtermond wijd open* (That... sounded horrible. als je doordenkt)
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 01, 2014 9:59 pm
(Fucker xD)
Litwick!! Ontwijk en dan Ember!
*Litwick springt genoeg naar achter om niet geraakt te worden maar is nog dichtbij
En.. Ember! *Litwick doet zijn hoofd naar voren en het lont-en-vuur-gedeelte van zijn "hoofd" wordt gebeten *Litwick vuurt (in Mawile's achtermond) een Ember af
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 01, 2014 10:13 pm
- Voor het hele gevecht, toen Bryton had uitgelegd hoe ik een Pokeball gebruik - "Oh.. Vandaar dat knopje".. *Adam gooit de Pokeball weer, maar deze keer klikt hij wel op het knopje* "Go, Bagon"!
*Er komt een motha friggen Bagon uit* "Whoa"...! Bagon: "Bagon"!
*Adam kijkt naar het gezicht van de Bagon van een hele korte afstand* "..." Bagon: "..." "....." Bagon: "......."
"Dit"... ... .....
"IS DE PERFECTE POKEMON VOOR MIJ"! Bagon:
"Wacht, nee.. Wacht.. Er ontbreekt iets"... Bagon: "Bagon"? *Adam haalt een Aviator bril uit zijn binnenzak en doet hem aan bij Bagon* Adam: "PERFECT"!
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 01, 2014 10:49 pm
*stopt voor de potion
..wat is dit? *kijkt ernaar
*bukt langzaam en raakt het op Een paarse spuitbus? Oh, hier heb ik over gelezen! Het is een potion! En dat vind ik hier gewoon op de grond! Wat een toeval! Wat een geweldig toeval! *doet de potion in haar tas
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 01, 2014 11:01 pm
-Mido-
Hiker: Hmm... Blauw prachtig haar, superstoere handschoenen, een soort van sjaal dat hem ideaal voor mij maakt en een personaliteit dat me doet denken aan de gymleader van Pewter City *De hiker bloost
-Sayuri-
*Sayuri komt aan bij de route en het is een lang recht pad met een grote rivier aan de zijkant
*Voor de rest veel bosjes en bomen
*Een appel rolt langs het pad en 2 Pichu's rennen erachterna Pichu: PICHU Pichu: PICH-PICHU!
*Een Taillow pakt de apple af Pichu: PICHU! *De Pichu doen samen Thundershock en op de Taillow en de Taillow valt neer Pichu: PICHU!!!
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 01, 2014 11:24 pm
-Mido- Hiker: Bedankt, lieverd!! *Hij heeft Mido een kusje Oran berry aan een ketting Hiker: Geef het aan je pokemon en hij eet het wanneer hij het nodig heeft! Doeidoei!