Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 26, 2014 6:34 pm
Pikachu: Pika! *hij trekt aan m'n shirt en wijst naar de schaatsbaan* Hm? Schaatsen? Oke, ga maar *Pikachu rent naar de schaatsbaan* Ik kan ook wel wat rust gebruiken *gaat zitten op een bankje bij de schaatsbaan*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio ma jan 27, 2014 3:16 pm
"Ha-ha-ha! Jackpóót!" *Adam wilt naar de café toe lopen maar wordt vastgehouden aan z'n been door Bagon* "Bagon pls, nu niet." Bagon: "Bagon!" *Trekt nog harder aan zijn been* "..Ugh.. Wat is er?"
*Bagon wijst naar de gym* Bagon: Bagon bagon! "Oh wow, is dat een gym?"
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 28, 2014 8:20 am
-Mido-
*Een Cubchoo schaats valt over Pikachu heen Cubchoo: Cubchoo :I *Cubchoo staat op en helpt Pikachu opstaan Cubchoo: Cubchoo! ^^
-Sayuri-
*De pokemon fainten Grunts: Drats!! *Ze rennen langs Sayuri en Jenny
Jenny: Okey, we kunnen verder Houndour: Grrrrr....TZZRT Jenny: Ugh, had ik maar een paralyz heal.. keer terug! ... Jenny: Kan ik op jou rekenen?
-Matthew-
Man: Hmm ja *Hij haald een ring tevoorschijn Meisje: *gasp* Die is van mij! Man: Oh? Ik wou hem aan mijn vrouw geven.. hm... als een van jullie me in een battle verslaat dan krijg je hem terug Meisje: I-ik ben niet zo goed....
-Adam-
*Het was inderdaad een gym
Ashwin - Gym Battle 1#
(Take over)
Ashwin: Hmm 8 Sneasels.. Dratini! Gebruik Twister op de middelste Fallery: Te sloom! Ice shard!
*Dratini zit midden in een aanval en word zwaar geraakt Dratini: D-dra.... Ashwin: DRATINI!!
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 29, 2014 7:23 pm
-Mido-
Trainer: Okey! Go Snorunt!
Trainer: Gebruik Powder Snow!! *Snorunt blaast sneeuw richting Pikachu
-Matthew-
Man: Sudowoodo blijf staan! *Sudowoodo blijft staan en de tackle komt tegen Sudowoodo maar hij staat nog steeds overeind Man: Hahaha! Sudowoodo is een rots pokemon. Nu! Take down!! *Sudowoodo springt op Swinub
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 29, 2014 9:25 pm
*sudewoodo heeft swinub geraakt*
Matthew: Grrr..... Hoe ga ik dit aanpakken ... Hij is een rock type ik heb het. Swinub blijf staan. Kom maar op met zo'n steen
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 31, 2014 5:17 pm
Dratini! doe twister en zweef erboven* *he does* nu shock wave! *door de winddruk gaat de shockwave richting alle sneasels* *de drukt wordt heftiger en de shockwave krachtiger* *dratini zweeft er nog boven de twister* *dratini krijgt een boost van zelfvertrouwen* yeah dratini!
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio za feb 01, 2014 11:13 am
Pikachu! Kan jij ook verder? Pikachu: Pika! Mooi! Quick Attack om dichterbij te komen en daarna thunderbolt! *Pikachu dasht naar Snorunt en richt een Thunderbolt op hem*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo feb 02, 2014 8:18 pm
-Mido-
Trainer: Whahaha! Nope!! Snorunt doe- *Snorunt word geraakt door de thunderbolt en faint Trainer: HEY! *Snorunt word ook geraakt door de quick attack en hij vliegt naar de trainer en hij vangt hem Trainer: OY! WAT DOE JE NOU?!
*Hij poked Snorunt met de pokeball en hij keert terug Trainer: Je maakt me pissig!! Go Scraggy! Scraggy: Scraggy!
-Matthew- Man: Sudowoodo spring!! *Sudowoodo springt en de grond word sneeuwig door de powder snow
*Sudowoodo land en glijdt uit Man: Nee!! Sta op!! *Sudowoodo heeft moeite met opstaan