Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio za jan 25, 2014 5:12 pm
-Mido-
*Woobat is dood en Mido kan doorlopen
-Sayuri-
*Sayuri en Jenny gaan samen een trap af en 2 Team Gear grunts staan in de weg van de gang Grunt: Shit politie!! Grunt2: Ach we kunnen haar wel aan als we 2 tegen 1 gaan
Jenny: Jullie zijn onder arrest! Grunt: Dacht het niet! Go Klink! *Grunt sends out Klink
Grunt 2: Go! Woobat! *Grunt 2 sends out Woobat
Jenny: Go Houndour! Jenny: Help me! Trainer
-Matthew-
*Een meisje loopt richting Matthew Meisje: E-ehm h-hallo... ... Meisje: Z-zou je me willen helpen? *Ze kijkt naar de grond
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio za jan 25, 2014 5:24 pm
Wacht wat. Uhm. Sure! Pikachu: Pika! Nee pikachu. Niet deze keer Pikachu: Pika :c *hij gaat terug in zijn pokeball* Go magby! Magby: Magby! Oke! Flamethrower! *Magby pakt een vlammewer- magby spuugt vuur op Luxio af*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio za jan 25, 2014 10:55 pm
-Mido-
Trainer: Hah! Luxio! Charge! *Luxio laadt zichzelf op maar word geraakt door de flamethrower maar hij endured het
Trainer: Nice!! En nu Spark!! *Luxio rent volop richting Magby
-Matthew-
Meisje: Nou, ik ben mn ring ergens bij de mart verloren... maar ik kan hem niet alleen vinden *Ze kijkt verdrietig Meisje: Hij was heel kostbaar voor mij....
-Sayuri-
Jenny: Houndour doe Flamethrower op Klink! Grunt: HEY, DAT IS NIET EERLIJK!!
*Klinkt word door beide aanvallen geraakt en faint Jenny: En nu jij! Grunt2: Grrrrrr. Whirlwind!! *Woobat doet Whirwind en Houndour gaat terug in de pokemon Jenny: Wat?!
-Adam-
Joy: Oh! Het spijt me *Ze buigt en neemt dan Aron aan en healed hem ook
*Ze geeft Aron terug Joy: Nog een fijne reis verder ^^
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio za jan 25, 2014 11:20 pm
(STATIC IS EEN ABILITY EN JE ZEI DAT ER GEEN ABILITIES WAREN. xD) Shit... *Magby wordt geraakt* Magby, keer terug! Nu pikachu! Pika: Pika! (Sure. nu wel he?) Quick Attack! *Hij dasht onzichtbaar lijkend door quick attack op Luxio af*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio za jan 25, 2014 11:26 pm
-Mido-
(JE PUNCHED EEN LUXIO MIDDEN IN ZIJN SPARK, WAT VERWACHT JE?!)
Trainer: Woohoo!!
*Luxio word geraakt door de Quick attack en faint Trainer: Eh-- damn, hij had al teveel schade opgelopen.. keer terug! *Luxio returns
Trainer: Hier man, het is een Skull Fossil *Hij gooit hem in een boog naar Mido en loopt dan weg Nidoking: NIDOKING Trainer: Ja, we gaan zo eten
-Adam-
*Zuster Joy schudt haar hoofd Joy: Nee hoor, ik word dolgellukig wanneer ik de gezichten van de blije trainers zie wanneer ze hun pokemon gezond terugkrijgen, en ik geef veel om pokemon dus ik vind mijn taak echt geweldig! ^^
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio za jan 25, 2014 11:29 pm
(Ik verwachte geen static :I) *vangt de fossil* Bedankt! Een skull fossil.... Welke pokemon komt daar ook al weer uit?... Pikachu: Pika! Ja. we lopen door. Pikachu: Pikapi! Pika! (Dat vroeg ik niet! Ik wil goddamn eten!)