Pokemon Roleplay - Terrio Regio
+4 ReizeFTW
Merry
Arcbell
Tatsuya Amano
8 plaatsers
Auteur Bericht Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio za jan 18, 2014 11:13 pm -Matthew- Dude: WAT?! BIDOOF HOU JE VAST!! *Bidoof klemt zich aan de grond maar hij word wel koud en krijgt damage Dude: DOE GROWL Bidoof: DOOF!!! Dude: NOG EEN KEER! Bidoof: DOOOOOOOOOOOOF!! Dude: NOG. EEN. KEER. Bidoof: DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOF-Mido- *Heatmor word geraakt door de Volt Tackle Heatmor: HEATMOR!!!! *Heatmor vliegt de lava in en de ball is uit zijn hand gegleden en licht nu op de grond *De Heatmor zelf is op een Torkoal geland Heatmor: Heatmor.... *Heatmor springt de magma in de zwemt weg *Pichu begint te gloeien en evolueert in Pikachu Moves: -Quick Attack -Volt Tackle -Thunderbolt -Thunder Wave-Sayuri- *Agent Jenny rijdt op haar scooter met Houndour langs Sayuri richting de grot Jenny: Als we maar niet te laat zijn... *De route zelf nog steeds een kort rotsachtig pad *Er zijn niet veel pokemons te zien *2 Nincada's wandelen en Taillows en Pidgey's vliegen *Er zijn wel veel breekbare stenen te zien
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
ReizeFTW Admin
Aantal berichten : 641Roleplay Points : 647Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 27Woonplaats : Thuis Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio za jan 18, 2014 11:20 pm Pikachu: Pika! Pichu?... Sweeeet!! Hij is ge-evolueerd!! *pakt de healball op* Let's go! Pikachu: Pika!
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 19, 2014 10:50 am -Mido- *Een Ace Trainer loopt vanaf de andere kant naar binnen en ziet Mido Ace trainer: Hm het is hier heet, een pokemon gevecht laat me de hitte wel vergeten *Hij gooit zijn pokeball en een Carnivine verschijnt Carnivine: VINE VINE Ace Trainer: Ik daag je uit
ThivoThangos Recruit
Aantal berichten : 66Roleplay Points : 78Registratiedatum : 12-01-14Leeftijd : 27Woonplaats : Eindhoven Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 19, 2014 12:48 pm *wordt door de eerste geraakt maar weet de tweede growl te ontwijken* Matthew: maak het glad en doe powder snow op grond Swinub: swiiiiii *swinub doet powder snow op de grond* *er onstaat een glad ondervlak* Swinub: doe nu tackle en verbeter je snelheid door het ijs te gebruiken *swinub glijdt over het ijs en doet tackle richting bidoof*
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 19, 2014 1:08 pm -Matthew- Bidoof: Doof? *CRASH* *Bidoof is fainted Dude: NEEEEEEEE! IK KRIJG JE NOG WEL *Hij rent weg met Bidoof en laat wat geld vallen
ReizeFTW Admin
Aantal berichten : 641Roleplay Points : 647Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 27Woonplaats : Thuis Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 19, 2014 1:46 pm Hmm... Nu kan ik zien hoe sterk magby echt is. Go Magby! Magby: By!
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 19, 2014 2:08 pm -Mido- Ace Trainer: Een vuur pokemon! Carnivine! Vine Whip!! *Carnivine slashed met een roede richting Magby
ReizeFTW Admin
Aantal berichten : 641Roleplay Points : 647Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 27Woonplaats : Thuis Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 19, 2014 2:13 pm *voor carnivine's Vine Whip* *richt de pokedex op magby* Oke... Flamethrower, Fire Punch, smokescreen en Tackle... *na carnivine's Vine Whip* Smokescreen! *hij spuugt roet(?) richting Carnivine* Nu. Flamethrower! Magby: By! *hij staat ineens achter Carnivine en spuugt vuur naar Carnivine*
Merry Moderator
Aantal berichten : 538Roleplay Points : 573Registratiedatum : 15-12-13Leeftijd : 25Woonplaats : Magnolia Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 19, 2014 2:24 pm (Kijk, Tim leert van de strategieën van zijn voormalige tegenstanders :3) Wat? Politie!? *springt de bosjes in* Oh, ze komen niet voor mij. *loopt het pad weer op* Vogelpokémons? Neh... Oeh! Nincada's! ..maar je hebt niet echt veel aan Bug als je naar een vuur-grot gaat... Breekbare rotsen? Ik denk niet dat daar veel bruikbaars in zit (*kuch kuch*) Dan maar de grot in!! *rent richting de grot*
ThivoThangos Recruit
Aantal berichten : 66Roleplay Points : 78Registratiedatum : 12-01-14Leeftijd : 27Woonplaats : Eindhoven Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 19, 2014 4:22 pm *loopt door over de route richting de stad met de eerste gym* Matthew: zo dat ging goed swinub Swinub: swiiii
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio ma jan 20, 2014 7:54 pm -Mido- Ace Trainer: Ah! Kijk uit! *Carnivine word geraakt door de flamethrower en faint Ace Trainer: Nee! Carnivine! Keer terug! *Hij pakt een andere ball Ace Trainer: Go! Charmeleon! *Charmeleon is sent out Charmeleon: ... Ace trainer: Metal claw!! *Charmeleon rent op Magby af met Metal Claw-Sayuri- *Jenny is uitgestapt voor de grot en loopt naar binnen met Houndour *Een dude ligt op de grond voor de gym Dude: .....Ik moet geen mensen meer voor de grot uitdagen x.x Jenny: Waar is Team Gear...
ThivoThangos Recruit
Aantal berichten : 66Roleplay Points : 78Registratiedatum : 12-01-14Leeftijd : 27Woonplaats : Eindhoven Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio ma jan 20, 2014 8:21 pm *loopt verder* Matthew: swinub heb je honger Swinub: swii swii *pakt wat pokemonvoer en een boterham voor zichzelf* *eet de boterham en geeft wat voer aan swinub* Swinuub: swii grgrg swiii
Merry Moderator
Aantal berichten : 538Roleplay Points : 573Registratiedatum : 15-12-13Leeftijd : 25Woonplaats : Magnolia Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio ma jan 20, 2014 8:31 pm *rent naar binnen* Yea-hoo? *ziet Jenny en de gozer* ... :I *rent sneller naar binnen* Op naar de volgende gym!!
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 21, 2014 10:08 am -Matthew- *Een haastige trainer rent langs Matthew Trainer: Ik ben laat! Ik ben laat! Ik ben laat!! *Wanneer hij langs hem rent laat hij 3 lege pokeballen vallen maar hij blijft doorrennen Trainer: Geen tijd om ze op te pakken!! *Hij is weg-Sayuri- *Jenny ziet Sayuri Jenny: Hey! Jij ziet eruit als een trainer! Het schijnt dat een groep genaamd Team Gear hier rondhangt en ik heb een trainer nodig voor als ze in de meerderheid zijn. Houndour: *blaf*?
ReizeFTW Admin
Aantal berichten : 641Roleplay Points : 647Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 27Woonplaats : Thuis Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 21, 2014 12:43 pm Magby! Fire Punch! *hij firepunched de Metal Claw*
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 21, 2014 12:55 pm -Mido- *Charmeleon en Magby raken elkaar in het gezicht en ze blijven zo staan Charmeleon: Grrrrr Ace Trainer: Charmeleon! Dragon Tail! *De staart van Charmeleon gloeit en hij draait om met zijn staart richting Magby
ReizeFTW Admin
Aantal berichten : 641Roleplay Points : 647Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 27Woonplaats : Thuis Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 21, 2014 1:07 pm *Magby wordt geraakt* *magby is terug in zijn pokeball* Wat. Oh ja... Dragon Tail zorgt ervoor dat de pokemon weer in de pokeball komt... Go Pikachu! Pikachu: Pika! Thunderbolt! *Pikachu's wangen lichten op en schiet veel bliksem af op Charmeleon*
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 21, 2014 1:15 pm Ace Trainer: Ontwijk snel!! *Charmeleon springt maar word toch geraakt en faint Ace Trainer: Agh.... jammer Char *Hij pakt zijn pokeball en stuurt Charmeleon terug Ace Trainer: Nice battle! (Omdat mensen in deze rp wel eens vergeten naar de mart te gaan enzo laat ik trainers maar stuff geven) *Ace trainer geeft Mido 2 pokeballen en 2 repels Ace Trainer: Cya! *Hij loopt langs Mido *Voor Mido zit een ladder omhoog
ReizeFTW Admin
Aantal berichten : 641Roleplay Points : 647Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 27Woonplaats : Thuis Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 21, 2014 2:04 pm Uhm. Bedankt! *stopt de pokeballs en repels in de tas* Die repels kunnen handig zijn voor zubats... *loopt verder*
ThivoThangos Recruit
Aantal berichten : 66Roleplay Points : 78Registratiedatum : 12-01-14Leeftijd : 27Woonplaats : Eindhoven Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 21, 2014 3:29 pm Matthew: eh je pokeballen ..... Wacht. *de jongen is al weg* Matthew: laat ik ze maar bewaren voor als ik hek nog een keer tegenkom *raapt ze op en doet ze in de tas* *loopt door over de route*
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 22, 2014 9:51 pm -Mido- *Mido loopt richting de ladder ...-Matthew- (Check de map. Je kan naar route 2 of 3. Of je kan in de stad blijven. )
ReizeFTW Admin
Aantal berichten : 641Roleplay Points : 647Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 27Woonplaats : Thuis Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 23, 2014 7:12 am
Merry Moderator
Aantal berichten : 538Roleplay Points : 573Registratiedatum : 15-12-13Leeftijd : 25Woonplaats : Magnolia Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 23, 2014 11:08 am Uh...
Oké?
Wacht, komen we dan wel bij een stadje uit!?
ThivoThangos Recruit
Aantal berichten : 66Roleplay Points : 78Registratiedatum : 12-01-14Leeftijd : 27Woonplaats : Eindhoven Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 23, 2014 6:55 pm *Matthew komt darkcliff city binnen* Matthew: kijken of ik hier paar trainers kan vinden *loopt naar gym toe*
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 24, 2014 9:18 am -Mido- *Mido komt bij 2 doorgangen terecht *Een dude met een Nidoking loopt een doorgang door Dude: Het gaat koud worden, Nidoking. Keer terug!-Sayuri- Jenny: Die kant wel, maar we moeten eerst deze kant nakijken, als ze daar niet zijn dan gaan we de andere kant op *Ze loopt al Jenny: Kom mee.-Matthew- (Je was al in de stad, derpo) *Een dude staat voor de gym Dude: Sorry, er is al een gevecht aan de gang *Hij pakt zijn pokedex en scant Matthew Dude: Wanneer de gymleader klaar is krijg je een notificatie naar je pokedex gestuurd. Nog een fijne dag.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio
Pokemon Roleplay - Terrio Regio