Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 14, 2014 4:29 pm
Yosh! *rent naar binnen met zn pokemon* *loopt een donkere ruimte in* ...hallo? ik ben Ashwin Hikari uit yellow stone! ik wil deze gym uitdagen met mijn awsome partners! ... Butterfree,vlieg is omhoog *she does but sees nothing* Kom maar terug butterfree ...oooi!!
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 14, 2014 6:16 pm
-Matthew-
*Teddiursa word weggeblazen door de powder snow en komt tegen een boom aan Teddiursa: T-teddi..... *Teddiursa begint te huilen Teddiursa: Teddiursaaaaaaaaaaaaaaaa D'x
-Mido-
*Nee, dat is onmogelijk
*De fire punches raken Pichu, en ze vliegt tegen de muur
*Magby en Heatmor geven elkaar een high five
-Ashwin-
Fallery: Doe eens rustig zeg *De lantaarnpalen aan de kanten van het veld gaan aan en daarna de grote lichten
Fallery: Ik ben Fallery, de gym leadster van deze Dark Gym, en zo te zien heb je jezelf al voorgesteld, Ashwin?
*De scheids loopt naar het middenzijkant van het veld Scheids: Je aantal badges?
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 14, 2014 7:15 pm
Oh een gynleadster ...///////... Ehm 0 badges sir! Dratini:"draa draaa"(doe eens rustig) ja sorry dratini *krabt onhandig aan zn.hoofd* coole gym fallery? toch?
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 14, 2014 8:10 pm
2 tegen 1 he? Ze is in het nadeel maar het moet... Go Futakuchi! Futakuchi: Mawile! *Ze ziet de Magby en Heatmor* Futakuchi: Mawile? Mawile wile mawile-wile?! (Serieus? Ik ben staal type en je laat me vechten tegen vuurtypes?!) Fairy Wind! Futakuchi: Mawile (Yea. Sure. Negeer me maar.) *een fairy wind komt uit de achtermond van Mawile* *Pichu staat op* Oke! Volt Tackle! *Hij dasht naar Magby bedolven onder elektriciteit* Pichu: Pichu pichu pichu pichu pichu pichu... PICHU!!
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 15, 2014 11:17 am
-Ashwin-
*Fallery valt op haar knieen Fallery: Weer iemand met 0 badges.....
*Ze staat op en balt haar vuist Fallery: Ik ben best wel pissig omdat ik nu al 2 keer achter elkaar heb verloren *Ze haalt 2 pokeballen tervoorschijn Fallery: Dus ik zal het op jou moeten afreageren, hahahaha!!!!
*Ze gooit haar pokeball en Sneasel is send out Sneasel: Sneasel!! Fallery: Ik zal niet terughouden!
-Mido-
Heatmor: O.O Magby: O.O
*Magby word geraakt door de Fairy wind en vliegt tegen de muur en Heatmor word geraakt door de volt attack Magby: BY! Heatmor: GRUAAH!
-Matthew-
(Zou je alsjeblieft geen memes/plaatjes in je roleplay-posts willen doen? )
Teddiursa: ... *Teddiursa rent achter Swinub aan en doet weer Fury swipes maar nu tegen Swinub's achterkant Teddiura: Teddiursaaaa!! *Teddiursa lacht
*Een Bidoof kijkt naar Matthew en Teddiursa Bidoof: ...doof
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 15, 2014 12:01 pm
( zal ik doen )
Matthew: en daar is de wraak, Swinub doe powder snow op tediursa
Swinub: swiiii
*swinub doet powder snow op tediursa*
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 15, 2014 3:57 pm
*voelt de passie en vurigheid* Ik zal ook niet verliezen! go dratini!!! *dratini staat op het battlefield* Dratini! je kan het! doe het voor het pad naar Dragonite! en voor mij! *dratini is bursting with confidence and energy!* let's roll! Dratini:"DRAAAAAAAAA"
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 16, 2014 3:58 pm
(Die lag op de grond bij Darkcliff city. En pakte ik op. Lees terug xD) Hell no! Pichu! Quick Attack om hem bij te houden! *Pichu rent snel op Heatmor af* *Mawile rent nog steeds rond* Keer terug Futakuchi *Ze is terug in haar pokeball*