Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 12, 2014 6:29 pm
*is nog verbijsterd van de evoluatie* ...BUTTERFREEEEEEE *Hugd de butterfree* dit is zo Awsome!! *schudt jacobs hand* bedankt old man,en tot de volgende keer! Butterfree,klamp je vast aan mn rug! *butterfree does* *het lijkt net alsof ik wings heb* *skate naar darkcliff* Hmmm...BUTTERFREEE! gebruik gust en klapper met je wings zodat we sneller gaan! *he does* wh-whoaaaaaaaa! *is vliegensvlug in darkcliff city aangekomen* *stormt letterlijk het pokecenter binnen* Auch *legt zijn pokeballs neer voor zuster joy* keer terug butterfree *she does* ha-hallo zuster joy *is verlegen vanwege de binnenkomst* uhm,kunt u mijn pokémon healen?
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 12, 2014 9:00 pm
-Mido-
*Wanneer Mido door de doorgang gaat ziet hij veel Geodudes rondzweven
*Een groep Roggenrola's dansen *Zubats vliegen *Torkoals chillen in de magma
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOEM *Een luide explosie was door de echo te horen achter Mido
*Alle pokemon rennen weg
-Adam-
*De hiker ligt op de grond ... ... *Plotseling grijnst hij en balt hij zijn vuist
*Adam komt uiteindelijk bij het pokemon center terecht
-Ashwin
Jacob: E-ehm... he... *Hand word geschud Jacob: Wacht.. .wat... *Ashwin is weg Jacob: ... -_-
*Jacob loopt terug naar zijn visplaats ??: Jacob, wat is er? Jacob: Die dude had haast ofzo -_- , Ik wou hem nog mijn Poliwag geven omdat niet zo van battles ben ??: Oh raar.. mag ik hem? Jacob: Ehm yea tuurlijk *?? ontvangt Poliwag ??: Thanks! *Jacob gaat verder vissen
Joy: Hallo! , Natuurlijk ^^ *Ze neemt de pokemon aan en healed ze en geeft ze terug Joy: Ik hoop je weer terug te zien!
-Mathew-
*Onderweg naar het lab is er een ultra ball op de grond te vinden
*Er lopen niet veel mensen buiten in Yellowstone city, op dit moment
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 12, 2014 9:04 pm
*hoort de explosie* Dammit. Ik wou die Torkoal. Die mensen van... Team... Gear was het? Anyways, die mensen van Team Gear waren het zeker. Pichu: Pichu! (Waarom praat je tegen jezelf? Ik versta geen mensentaal.)
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio ma jan 13, 2014 6:23 am
Ehm. Ja. Eng ja. Pichu: Chu! (Mietje)
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio ma jan 13, 2014 7:16 am
Danku! *neemt de pokemons aan en skate naar buiten* okeeee dan! waar o waar is de gym? ...! *butterfree en dratinu komen uit de pokebalks* dratini:"draaa draaa draaatiniii" je wilt de lucht ingaan met butterfree om te zoeken? butterfree:"Freee Freeee" oke dan! *butterfree pakt dratini en vliegt omhoog* *na enkele min komen butterfree en dratini terug* en? Dratini"draaa draaa ^.^" yoshh! *gaat naar de gym* *staat nu voor de gym*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio ma jan 13, 2014 10:03 pm
-Mido-
*Heatmor doet een Flamethrower richting Pichu en Magby ook Heatmor: HEATMOOOOR
Magby: MAAAAAGBYYYYYYY
-Ashwin-
Dude: Een moment *Hij checked zijn pokedex ... ... Dude: Okey, loop maar door *Hij stapt aan de kant en Ashwin kan naar bineen
-Matthew-
Bryton: Ah!, M-a-t-t-h-e-w...... *Hij heeft de naam getypt en er komt een pokeball uit de machine Bryton: Okey, jou pokemon is--...............WAT?! ... Bryton: oh hemel.. *Hij pakt ook de pokedex en loopt naar Matthew Bryton: Het is toevalling een Swinub... *Hij geeft de pokeball en de pokedex aan Matthew
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio ma jan 13, 2014 10:05 pm
Pichu nee! Pichu: Chu... Pichu: CHU!!!! *Pichu is pissed en thundershocks Heatmor en Magby* Pichu: PICHU!!! (Mijn kuifje is nu in de war! Payback time!)
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio ma jan 13, 2014 10:19 pm
-Mido-
*De Heatmor en Magby zijn geraakt en zitten op de grond en staan dan op ... *Ze kijken elkaar aan en geven elkaar een hand en kijken dan woedend naar Pichu Heatmor: HEEEATMORRRR Magby: MAAAAAAAGBYYYY
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio ma jan 13, 2014 10:22 pm
Fuck. Waarom pichu?! Pichu: Pichu! Chu! (Ze maakten mijn kuifje in de war.) Ontwijk en doe thundershock! *Hij ontwijkt als een badass en doet thundershock*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 14, 2014 9:00 am
-Mido-
*Heatmor staat voor Magby en doet protect en houdt de thundershock tegen Magby: MAGBY!!! Heatmor: Heatmor! *smiles*
*Daarna rennen ze op Pichu af voor een dubbele Fire Punch
-Matthew-
*Matthew komt aan op een lange route met een lange rivier aan de zijkant en aan de andere kant bos, in het midden gewoon een lang pad
*Bidoofs rennen rond en een Jigglypuff met een oran berry ketting zit in een boom te slapen
*Een caterpie kruipt een boom in en een Teddiursa zit in de bosjes te chillen
-Adam-
Joy: Eerste keer? Welkom! Ik ben zuster Joy en bij pokemon centers kun je al je pokemon healen, gratis! Elke stad heeft er wel een! ... Joy: Hmm je Bagon ziet er niet goed uit, mag ik hem even *Ze neemt aan en geeft Bagon aan Chansey Chansey: CHANSEYYY!! *Chansey gebruikt heal pulse en Bagon voelt zich weer goed
*Joy geeft Adam zijn Bagon terug Joy: Zo goed als nieuw ^^