Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 07, 2014 6:15 pm
SCYTHER!!
*Scyther duwt zijn voeten vol de grond in en stopt op tijd voor een salto weg
- Dit is nogal one-sided... Ik moet in 1 klap hem uitschakelen! -
Hmm.. Scyther! Nog is Agility!! *Scyther licht op en is nu het allersnelst (Agility = x2, 2x gebruiken = Speed x4, en dat is dus max.)
Vlieg naar het plafond en doe Focus Energy!! Scyther: Scythe!! *Scyther vliegt naar het plafond en hangt daar compleet stil terwijl om hem heen energie verschijnt
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 07, 2014 6:28 pm
"W-wacht.. wat"...!? *De Pokeball ligt droog op de grond* "Heb ik.." Bagon: "Bagon"! "..."! "IK HEB M'N EERSTE POKEMON GEVANGEN, WOOOOOH"! *Raapt de Pokeball op* "Coooooool"!
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 07, 2014 6:35 pm
Scyther!
Wachten...
..wachten... ...wachten...
NU! *Scyther doet zijn ogen open en er komt meet energie om hem heen\
FULL-SPEED FURY CUTTER! *Scyther duikt vol neer naar absol en door de energie en de snelheid gaat hij dwars dóór de Flamethrower heen zonder dat ie hem raakt*
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 07, 2014 6:38 pm
Old man! *twinkle eyes* Natuurlijk! Kom maar op! Go dratini! *dratini staat klaar*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio di jan 07, 2014 9:49 pm
-Mido-
Torkoal: ??? *Mido loopt langs hem en hij kijkt naar zijn rug Torkoal: :c *Hij belly-flopped terug in de magma
*Mido komt uiteindelijk bij een trap naar beneden en een grot-doorgang
-Adam-
*Een koppel loopt langs Adam en ze kijken hem na Dude: Hah, ik weet nog toen ik mijn eerste pokemon ving Chick: Oeh hoe ging dat? Dude: Nou, ik *opschepperij censor*
Sayuri - Gym Battle 1#
Fallery: WAT?! *Absol word geraakt Absol: ABSOOOOL Fallery: Scheids klopt dit?!!?!? Dude: Absol is niet in staat om te vechten, deze ronde gaat naar Scyther!
Fallery: UGH. *Absol keert terug
Fallery: SNEASEL GO!! *Sneasel is sent out Fallery: DOE TAUNT!
*Sneasel doet met zijn klauw een ''kom maar op'' beweging en Scyther kan nu alleen maar aanvallen
Fallery: Nu Double Team!! *8 Sneasels zijn zichtbaar
-Ashwin-
Visser: Okey!! *De visser Jacob gooit zijn pokeball en een Poliwag verschijnt Jacob: Haha!! Okey Poliwag! Bubblebeam!!
*Poliwag schiet een straal van bubbels richting Dratini
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 08, 2014 4:38 pm
*Scyther wordt door alles geraakt*
Scyther: Scyther!! *K.O*
NEE!!
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 08, 2014 7:19 pm
*dratini zit in de grond* DRATINI! *dratini ligt nog steeds* DRATINI! je wilde toch een dragonite worden?! Dratini! geef antwoord Dratini! metapod:"Metaaa Metaaa!" *drama scene* sta nou op!
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 08, 2014 8:25 pm
Pichu: Pichu... :c Pichu! Help me! Thundershock! *zijn wangen lichten op en schieten bliksemschichten*
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 08, 2014 8:26 pm
*dratini is K.O* dratini...keer terug *he is* oke old man,u w- *metapod staat op het strijdveld* metapod? metapod:"metaa"! wil je dratini wreken? nou oke dan! go metapod! metapod:"metaaaa!" *metapod krijgt een boost zelfvertrouwen* lets do this!
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio wo jan 08, 2014 9:16 pm
-Mido-
*De Zubats vluchten weg uit angst
*1 Zubat dropt een item - Escape Rope
-Ashwin-
Jacob: Oeh nog een uitdager! Bubblebeam!! *Poliwag schiet een straal van bubbels op Metapod
Sayuri - Gym Battle 1#
Fallery: Een ghost pokemon?? HAHAHA, DIE SNIJ IK AAN STUKKEN
Dude: Laatste ronde, Sneasel vs Litwick, BEGIN!
Fallery: NIGHT SLASH! *Sneasel rent op Litwick af
-Adam-
*Een hele luide gasp is achter Adam te horen* ??: Halloooootjes!!!~ *Een hiker komt aangerend
Hiker: Wat leuk dat ik je weer zie ;3 ... Hiker: Aww je hebt een lieve Bagon *gasp* Hij ziet er niet goed uit!! Kom we gaan naar het pokemon center D//:
*Hij pakt Adam's hand en rent richting het pokemon center