Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 9:03 pm
Aah! Daar is het! *rent naar de cave* Uhm. Hoi.
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 9:07 pm
Eeh eeeh eek ehm uhm *stottert veel* I-ik ben een groot fan van u! Iiik wil o-ooit de grootste dragon meester worden Eeeh eehhhhh uithammen enkdfcbsv *buigt random* I-ik wou weten waar i-ik goeie D-dragon Pokémon kan tegenkomen *kijkt de gymleader aan* *dratini kijkt ook*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 9:28 pm
Ashwin "W-W-W-W-Waarom stotter je zo"? "En.. waarom buig je"..?
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 9:40 pm
i-ik ...sorry! ik ben gewoon een groot fan iiik zal proberen normaal te doen! maar kunt u me a.u.b tips geven? want ik ben nu nog niet klaar voor uw gym..denk ik eerst heb ik training en meer dragon pokemon nodig! please help me Dragon-senpai!
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio ma jan 06, 2014 11:30 am
Ashwin (Wacht, wil je dus niet tegen de gymleader?)
.."Waar je draak pokemons kunt vangen"..? "Hehe..hehehe..haha..HAH"! "Draak Pokemons vangen"? "Weet je zeker dat je voor Draak pokemons gaat"?!
*De Dragon Gym Leader slaat op zijn linkerscheenbeen die een metaal geluid maakt* "Dragon Pokemons vang je niet zomaar, vooral de sterke niet"!
Adam "Okay, Bagon, doe nu snel Headbutt"!
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio ma jan 06, 2014 12:19 pm
(Nog niet) *schrikt van het geluid* Ik weet dat Dragon Pokemon agressief en moeilijk te vangen.. Ik bewijs het u! Stuur me naar een plek met alleen maar dragon pokemon! Of op zn minst MET dragon pokemon en ik vang een sterke dragon! Please leer het me meester!
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio ma jan 06, 2014 5:21 pm
-Mido-
Gozer: Ik sta voor de ingang... Pffrt... Haha..hahaha...HAHAHAHAHA *Een random Youngster komt langslopen Youngster: Wat is er? Gozer: Hij zegt dat ik voor de ingang sta en vraagt of ik aan de kant wil HAHAHAHA *Ogen tranen Youngster: HAHAHAHAHA, waaaauw serieus Gozer: HAHA X'D
Sayuri - Gym Battle 1#
Fallery: Hahaha!! Doe draai rond en doe Flamethrower! *Absol maakt pirouetten en de flamethrower gaat rondom Absol
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio ma jan 06, 2014 7:05 pm
Ashwin "Draak Pokemons vinden is niet makkelijk". *Hij fluit en er vliegt een Salamence aan* "Deze jongen heb ik gevangen boven op Mt. *Insert Mountain name here* na een 2 uur lang gevecht". "Het licht echt aan welke Pokemon je wilt, Dragon Pokemons zijn overal".
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio ma jan 06, 2014 7:16 pm
*kijkt vol verbijstering* AWSOME Ehm ik dacht zelf aan een bagon En nadat ik de bagon heb ga ik voor gible. Kunt u me helpen senpai?