Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 3:13 pm
Scyther, Agility!
*Scyther rent en wordt sneller*
En nu, Quick Attack! *Scyther vliegt sneller dan normaal op Lotad af*
Daarna Fury Cutter!
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 3:14 pm
AWSOME! *loopt naar de man toe* Hallo meneer ik zag wat u deed en het was echt cool! Kunt u me helpen met dragon pokemon vangen? Sommige leven in de zee! *wacht met twinkle eyes af samen met mn pokemons* Pleaseeee,ik wil leren van de meester!
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 3:27 pm
Mido - Gym battle 1#
*Absol is paralyzed Fallery: Nee!! Absol, Flamethrower!! Absol: Absol.... *Hij kan niet bewegen en bijt op zijn tanden
Fallery: Aww *Ze doet haar hand bij haar kin
-Sayuri-
Billy: Aaaaah! Astonis- *Lotad word geraakt en faint
Billy: Aww, je bent goed mevrouw! Ik wil net zo goed als jou worden later! *Hij pakt iets uit zijn rugzak Billy: Hier! *Billy geeft Sayuri een TM - Rock Tomb
-Ashwin-
Visser: Wat? Hahaha, dan moet je een vishengel hebben maat. Maar ehm draakpokemon *Hij heeft zijn hand achter zijn hoofd Visser: Eehm die zijn hier niet in de buurt man. Maar als je de draakgym bedoelt, die is in de stad waar deze brug uitkomt!
*De visser gooit zijn hengel weer in het water Visser: Ik heb alleen dit oude ding voor je *De visser geeft Ashwin een Old Rod
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 3:29 pm
Volt Tackle! *pichu is bedekt met bliksem en dasht op Absol af* Pichu: Pichu pichu pichu pichu pichu pichu... PICHU!
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 3:32 pm
AWSOMEEEE *kijkt naar de rod* HEEL ERG BEDANKT MENEER! dragon gym heh.. misschien kan ik vragen waar hij/zei dragon pokemon vandaan heeft! bedankt meneer nogmaals!! *geeft de meneer een oran berry* die kan wellis van pas komen* *knipoogt* *skate zo snel mogelijk naar het einde van de brug* echt een mooie omgeving hier kom ik zeker nog is terug!
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 3:36 pm
Mido - Gym Battle 1#
Fallery: Nee!! BOEM
*Absol is geraakt en faint Dude: Absol is niet in staat om te vechten, Pichu wint! De winnaar van dit gymgevecht is Midorikawa uit Yellowstone City!
*Fallery pakt haar pokeball en keert Absol terug Fallery: Dat was leuk! Je hebt dit verdiend
*Een doosje valt ergens vanaf boven en ze vangt hem Fallery: Hier. Omdat je nog geen badges hebt *Ze geeft Mido een doosje waar hij de badges in kan opbergen Fallery: En hier is de Night Badge
*Ze geeft de Night Badge aan Mido en glimlacht
-Ashwin-
*De visser neemt de Oran Berry aan en neemt zelf een hap Visser: Thanks!
*Ashwin ziet uiteindelijk een bordje met Draynor City staan
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 3:39 pm
Whoohoo!! Dank u! *neemt de badge en doosje aan* Nou ehm. Tot ziens! *loopt de gym uit*
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 3:41 pm
draynor city! -ik ga mams bellen- de naam klinkt al vet! *twinkle eyes* *dratini voelt zich thuis* *skate in de stad* *ziet het pokemon center* hmm hmm *gaat naar binnen* ehm pardon zuster joy,maar waar kan ik de videolog telefoons vinden?
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 3:43 pm
-Mido-
Night Badge - GET
*Een dude vanuit de gym pakt Mido's arm Dude: Je was nog wat vergeten *Hij geeft Mido een TM - Night Slash
-Ashwin-
*Draynor city is een stad die er heel Japans uitziet
Joy: ....P-pardon? ..Oh! De telefoons! Daarzo! *Ze wijst naar een hoekje in het pokemon center waar er 3 staan
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 3:48 pm
arigatou zuster joy *knipoogt* *loopt naar de telefoons* *belt mams* oi mama! ik ben in draynor city!! mams:draynor city? jup Mams:misschien zie je je oom en je vader wel ^.^ papa... ik moet gaan mam ! mams:okeee vergeet je niet om je elke dag te ....bla bla blaa blaaaaa *moeder gezeur* *klikt weg* heheh *gaat weer naar buiten* doei zuster joy! *is buten* hmmm gym he.. *vraagt een beetje rond*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 8:24 pm
-Mido-
Joy: Oh geweldig!! *Ze kijkt verrast en houdt haar hand voor haar mond
Joy: Waar ga je nu heen? *Ze laat een kaart zien Joy: Je kan nu door deze cave naar *spoiler* of je kan over deze brug richting Draynor City!
-Ashwin-
(Yup xD )
-Merry-
*Lantaarnpalen aan de zijkanten van het veld gaan aan en aan de andere kant staat Fallery Fallery: Ah, een vrouwelijk iemand voor de verandering. Welkom in mijn gym, mijn naam is Fallery
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 8:38 pm
-Sayuri-
Fallery: Alweer 0 badges... Okey! Ik weet al welke ik ga gebruiken, we doen een 2 vs 2 match, ik begin wel. *Ze posed Fallery: Go Absol! *Absol is sent out
Absol: ABSOOL!
-Mido-
Joy: Dan moet je bij route 2 zijn. Veel succes op je reis! *Ze glimlacht en zwaait Mido uit