Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 1:08 am
-Sayuri-
*Voor de gym staat een man Man: Sorry, de gymleader is momenteel bezig met een gevecht, kom later alstublieft terug.
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 1:09 am
*le WTF face* METAPOD! -best awsome- Metapod! Gebruik stringshot net als spiderman! *so he does* Great! Doe nu zo veel mogejk stringshots op ursaring! *he does*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 1:32 am
Ah, dankuwel!!
*draait zich om, loopt weg en pakt haar pokédex
Superhandig ding zeg~ Dus.. in de tussentijd.. ..trainen!
*pakt haar Town Map
Hmm, ik ga niet terug naar die domme route.. ..ik wil naar een volgende route!
Maar welke...
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 9:30 am
*pakt metapod op* WHUAAAAAAA! *rent naar zijn skateboard* UWAAAAAAAA *skate zo snel mogelijk naar darkcliff* *ziet het pokemon center* Pfuw *healed zn pokemon and stuff* *gaat weer naar buiten* Wat een mooie dag
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 10:16 am
*critical hit* *Mawile fainted* NOOOOOOOOOOOOOOOO!! Keer terug.. *Mawile is sent back* Go Pichu! *Pichu komt er badass uit, not giving a f*ck about Absol* Pichu: Chu!
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 11:45 am
Oke dan! DRAGON POKEMON MISSION START! *gooit 2 pokeballs* Kom eruit guys! *dratini en metapod komen eruit* Dratini,dit is metapod,de evoluatie van Caterpie! Dratini:"draaaa draa.." Ja ik weet dat je een dragonite wilt worden. Dratini:"Draaaa draa" Jaaaaa en vandaar de training! We gaan nu opzoek naar sterke dragon pokemon! Posities! *dratini wikkeld om mn arm* Nu jij Metapod Metapod:"..meeeeetapod" *metapod klampd zich vast aan mn rug*
Leggo! *skate en ziet sayuri* *skate ernaartoe* *is te verleid en knalt tegen een lantaarnpaal op* h-hoi *valt pijnlijk op de grond*
Laatst aangepast door Uchiha_Itachi op zo jan 05, 2014 1:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 2:30 pm
*voor psycho cut* Shit ik weet zijn aanvallen niet.... *richt Pokedex op Pichu* -Oke... Volt Tackle, Quick Attack, Thunderschok en Thunder Wave-
*na psycho cut* Pichu! Quick Attack om langs de Psycho cut te komen! *Pichu dodged de Psycho Cut met Quick Attack* En Thunder Wave! *een klein bliksemschokje gaat naar Absol*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 2:32 pm
Litwick: YAAAAAWWWWWNNNN~~~
Dus, je bent moe?
Litwick: Lit =3=
Dan heb je even pech, we gaan naar de volgende route!! *wijst naar route 2
Op daarheen! *rent erheen
Laatst aangepast door Merry op zo jan 05, 2014 2:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 2:36 pm
dan niet.. *kijkt op de pokedex map* hier staat dat de dragons hier aan grenst! *skate richting route 3* *dratini is enthousiast* ik ben ook pumped up jonge!
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio zo jan 05, 2014 3:00 pm
Mido - Gym battle 1#
*Een explosie volgt BOOOOEEEEEEEM
Fallery: Psycho cut!! *Een Psycho cut komt vanuit de rook richting Pichu
-Ashwin-
*Aan de watervalkant zitten veel vissers te vissen Visser: Oeh ik heb beet!! *Hij trekt aan zijn hengel en een Gyarados vliegt de lucht in
Visser: WHAHAHAHAHA!!! *De visser gooit zijn pokeball en er komt een Electabuzz uit Visser: Thunderbolt!! *Electabuzz doet thunderbolt op de Gyarados en gooit dan zijn Dive Ball *..............shake.................shake.............shake.........PLING
Visser: Woohoo! *De visser high fived zijn maten en gaat dan verder vissen