Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 10:02 pm
-Mido-
*Joy glimlacht Joy: Ga je de gym uitdagen? Het is hierachter Hihi
-Adam-
*Wanneer Adam dichterbij komt doet Adam een stap naar achteren en kijkt hem aan Adam: Uhh..Wil jij hierin? *Aron kijkt de bal aan ... *En gaat dan verder met eten
-Ashwin-
*De gitaardude ziet Ashwin langs hem skaten ??: Hey bro! Nice board!
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 10:12 pm
Tatsuya Amano schreef:
Joy: Oh sorry? Ik heb u niet eerder gezien. Je was waarschijnlijk bij mijn zus *Ze glimlacht en laat een foto zien met alle Joy's en ze wijst naar 1
(Ik hou van die momenten xD)
SCYTHER! KIJK UIT!
Scyther: SCYYYTHEEE! *scyther springt op het laatste moment over de Zigzagoon heen*
Whoo! *kijkt vooruit
omg, ik kan de stad zien Scyther: Scythe! Scyth?
Ja, ik stap al af. *Scyther stopt* *ik stap af
Meeh, jij kan wel meelopen, toch? Scyther: Scyther!! ^^ Litwick: Lit?
Nee, jij bent daarom niet minder belangrijk x3 *loopt verder naast Scyther
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 10:53 pm
Thanks bro! *skate snel verder* -ik wil er snel zijn- Oke dus ik heb 2 pokemons Hmm misschien heb ik er nog 1 nodig -ik mag nu alleen nog maar dragon pokemon vangen...- Een noibat zou wel awsome zijn Dratini:"draaa draa" Of een gibleeee ...oooof een bagon...offff een dragalge ! *twinkle eyes* *skate gedreven verder*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio za jan 04, 2014 8:57 am
-Adam-
*Aron is klaar met eten en gaat bijna weer terug de struiken in
-Mido-
*Hij komt uiteindelijk aan bij een ondergrondse tunnel waar het gymteken boven staat
-Merry-
*Murkrows vliegen richting Darkcliff city
-Ashwin-
*Een Aipom springt midden op het pad en steekt zijn hand naar hem uit alsof hij wilt dat hij stopt
-Faouzi-
*Marill word geraakt door de ember en kijkt boos Marill: MARILL!! *Marill doet een water gun op Charmander
??
*De gitaardude met de Machoke blijft op het pad lopen ??: Wat gaan we eigelijk op deze reis doen, Machoke? Machoke: Machoke? ??: Gyms halen lijkt me niks, man... Ik wil mensen ontmoeten! Machoke: Machoke machoke ??: Ik versta je echt niet
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio za jan 04, 2014 2:01 pm
-Adam-
*De dude met de gebroken gitaar en Machoke lopen richting Adam ??: Ey, dude. Je moet de pokemon eerst verwakken voordat je de ball tegen hem aan gooit, anders komt ie er nooit in Machoke: Machoke-machoke! ??: Gewoon een potje vechten en dan vangen!
*Ze lopen weer verder ??: Succes, ey Machoke: Machoke!
-Mido-
??: Hah! Een uitdager *Lantaarnpalen flitsen een voor een aan langs het veld en dan gaan de grote lichten aan
??: Welkom bij mijn Dark-gym. Ik ben Fallery *Een 19 jarige meid staat aan de andere kant van het veld met soort gescheurde modieuze zwarte jurk met glitters
*Een dude aan de zijlijn Dude: Uw aantal badges, naam en afkomst alstublieft.
*Fallery wacht op antwoord met een lach
-Ashwin-
Aipom: Aipom aipom!! *De Aipom danst mee en komt steeds dichterbij
*Hij pakt daarna zijn skateboard van hem vandaan en rent weg Aipom: Aipom!!
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio za jan 04, 2014 3:03 pm
Growl! Futakuchi: Mawile! *AKA Growl*
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio za jan 04, 2014 3:08 pm
...MIJN BOARD! Snel caterpie! Terwijl we rennen moet jij steeds string shots vuren! En dratini twisters! Dratini&caterpie:"Draaa" "Prrr prr" *and so they do* *de tricky moves komn op de aipom af*