Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 6:58 pm
-Mido-
*Een pokemon center was dichtbij de ingang te vinden er lag ook een Heal Ball op de grond
-Ashwin-
*Rijke gozer Piere pakt zijn pokeball Piere: Laten we beginnen *Hij gooit en er komt een Riolu uit
Riolu: Rioooo!!
-Sayuri-
*Dichtbij Sayuri zijn meer Aipoms, Een Beedril, een horde Bidoof die wat aan het discuseren zijn en een Jigglypuff met een ketting die gelijk de bosjes in rent
*Iemand doet een hand op Sayuri's schouder ??: Boe....
-Adam-
Pokedex: Aron, De Iron pokemon, Dezke pokemon heefke zeer sterkeke verdedigingke en daarbijke ooke veel aanvalke als hij grootke wordt
*Aron blijft Adam boos aankijken, alsof hij wilt dat hij weg gaat Aron: Arrrrrrrrrrr.............
-Faouzi-
*Een pokemon duwt Charmander omver
*Het is een Marill
*De Marill gaat helemaal stuk Marill: Marillmarillmarillmarillmarill!!!! xD
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 7:13 pm
...AWSOME POKEMON! *pakt pokedex en richt het op de riolu* Awsome *leest info* Dus een fighting type heh Interessant. Oke dan! Ga dratini! *dratini staat klaar* Hmm hmm *knikt* Klaar piere?
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 7:17 pm
-Ashwin-
Piere: Maar natuurlijk. Riolu doe je Force Palm. *Riolu rent op Dratini af met zijn palm
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 7:21 pm
Oh god,wat moet ik doen!? Uhm Dratini,snel doe je graaf! *dratini wilt face palmen maar dat wordt al gedaan door riolu* DRATINI! *dratini komt weer overeind* Oke dan! dratini,gebruik twister! *and so he does*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 7:27 pm
-Ashwin-
Piere: Hmhm, Double team. *Er zijn nu 5 Riolu's te zien en de twister raakt de verkeerde
Piere: Nog een Force Palm. *Alle 4 de Riolu's rennen op Dratini af met hun palm
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 7:31 pm
-hoe ga ik me hieruit redden- ...! Dratini!Gebruik twister om jezelf heen! *dratini begrijpt et eerst niet maar doet het toch* -op deze manier vorm ik een barriere- DRATINI,WAT JE OOK DOET,BLIJF IN HET OOG Dratini:"Draa Draaa" *and so he does*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 7:43 pm
-Ashwin-
*Alle Riolu's vallen aan en worden weggekaatst en de Illusies verdwijnen en de echte ligt op de grond Piere: Hmhmhm, Riolu, Aura Sphere
*Riolu laat een Aura Sphere op en schiet hem dan richting Dratini
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 7:47 pm
Dratini! Ontwijk hem dratini! *dratini kan het niet ontwijken* *dratini draait tijdens de landing mee voor schade beperking* Dratini...sta op jongen! *dratini ligt nog op zn zij*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 8:09 pm
-Ashwin-
*Piere zit aan zijn snor Piere: Hmhmhm, is het voorbij?
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 8:13 pm
-dratini...- *dratini crumbles overeind* ..! Dratini! Dratini:"D-Drrrraa" -nog 1 move en het is voorbij..- ..! Dratini! Gebruik twister! *dratini gebruikt twister en gaat achter de twister aan richting riolu* *de twister verdwijnt vlak voor riolu* NU WRAP! *dratini springt vanachter de twister en wrapt riolu in de houdgreep*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 8:40 pm
-Sayuri-
??: Heh. *Hij gaat met zijn hand door zijn haren ??: Wat jammer weer he, toch Machoke Machoke: Machoke? ??: Ik ken haar nog van school Machoke: Machoke Machoke ??: Ik versta je niet *De dude pakt zijn gitaar en gaat op een steen zitten en speelt en wat pokemon verzamelen om hem heen
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 8:51 pm
-Sayuri-
*Sayuri is dichtbij Darkcliff city
*Na 2 minuten spelen staat de dude op en de pokemon rennen weg ??: Machoke Machoke: ? ??: Ik ga jou gitaar leren spelen Machoke: MACHOKE?!
??: Probeer het, dude! *Hij geeft Machoke de gitaar *PLING* *Machoke breekt 2 strings
??: ... *sigh* Machoke: *sadface* Machoke.... ??: Het is oke... Ik wou het je laten proberen Machoke: Machoke.... ??: Kop op *Hij geeft Machoke een schouderklop ?? Ey. Ik vind wel een intstrument voor je Machoke: Machoke!! ^^
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 9:09 pm
Nice. Een... Roze pokeball? *Pakt em op* Oh. Het is een healbal. Anyways, Pokemoncenter. *loopt erheen* Mijn pokemon moeten gehealed worden. Alweer ja.