*Caterpie gaat heel langzaam richting de bosjes Caterpie: Prrrrrrrrrr (EEN MOMENT) *Caterpie zit uiteindelijk in de bosjes en duwt er een TM uit Caterpie: Prrrr ( HIER, NEEM HET)
-Faouzi-
Bryton: Natuurlijk, laten we gaan *Bryton loopt richting de machine en typt daar Faouzi's naam in en er komt een pokeball en pokedex uit
Bryton: Kijk eens aan! Een Charmander! *Hij geeft de pokeball met de Charmander en de Pokedex aan Faouzi
Bryton: Veel succes op je reis!
-Adam-
*Er glinstert iets in de bosjes dichtbij Adam
*Verder vliegen er Pidgey's en dezelfde Jigglypuff loopt er nog steeds met de ketting
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 11:43 pm
Damn. *Mawile valt om maar staat op* Futakuchi: Wile! Fairy Wind! *so she does*
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 11:56 pm
*neemt de TM aan* ...AWSOMEEE *hugs the caterpie* kom dratini *dratini wikkeld zich weer om mn arm* Dratini:"draa draaaa" doei kleine vriend! *zwaait naar de caterpie* *skate weg* ik ben benieuwd welke TM het is (choose jij welke TM het is tats?)
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 12:11 am
Uchiha_Itachi schreef:
*neemt de TM aan* ...AWSOMEEE *hugs the caterpie* kom dratini *dratini wikkeld zich weer om mn arm* Dratini:"draa draaaa" doei kleine vriend! *zwaait naar de caterpie* *skate weg* ik ben benieuwd welke TM het is (choose jij welke TM het is tats?)
(Hoe de caterpie zich voelt)
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 12:19 am
(now i feel bad) *dratini gaat terug richting de caterpie* dratini,waar ga je heen? Dratini:"Draaa Draaa" je wilt dat die caterpie meegaat op reis? Dratini:"Draaa Draaa" oke dan! *skate met dratini naar de caterpie* *is bij de caterpie aangekomen* hey caterpie! *de caterpie kijkt blij* Wil je soms met ons mee op reis? Caterpie:Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Prrr Prrrrrrr(natuurlijk!maar laat me nooit meer alleen!) *dratini vertaald* sorry! kom lekker mee! eerst moet ik je vangen *geeft een tikje met de lege pokebal op de caterpie* *caterpie is catched* yoshaaaa! *awsome pose met dratini* Ik heb een Caterpie! kom er maar uit caterpie! *caterpie komt verbaast uit de pokebal* klamp je maar vast aan mn rug catterpie *and so he does* we zijn blij je hier te hebben catterpie! je word eren lid van mijn team omdat je de enige gaat zijn die niet dragon is Caterpie:*twinkle eyes* leggo! *skate weg* (nu voel ik me beter tim xD)
*Alle Pichu's om Mido heen schrikken *De 2 Pichu's die Mido erheen hebben geleid cheeren en lopen naar Mido en geven hem een Thunderstone *Daarna proberen ze te zeggen dat Mido de ladder aan het eind van het pad moet beklimmen en alle Pichu's zwaaien Mido uit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 11:24 am
... Sweet. Andere stad Oke, nu nog een Pokemoncenter zoeken
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio vr jan 03, 2014 11:32 am
Een battle? Maar natuurlijk! Wanneer beginnen we? En ik ben Aswin Hikari en dit zijn mijn partners,Dratini en caterpie *dratini en caterpie kijken naar de man* Dus wanneer beginnn we? Ik ben helemaal ready!