Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 10:19 pm
"..."! Bagon: "Bggnn! *gnaw*
*Flashback: "Adam, ik geloof in je. Je kan de beste Pokémon trainer worden van de wereld!"* "Dat is nooit gebeurt".. *Flashback: "Wow, oké man"* "Shit"! "Bagon, uhh.. Laat die arm los"!
Bagon: *Bagons bek vult zich met bubbles* *Bagon laat de arm los en vliegt naar achteren* Bagon: "Baaggoon"! Adam: "Damnit"! "Gaat het nog"!?
*Bagon krabbelt weer omhoog* "Okay, ik moet onthouden dat de aanvallen uit zijn handen komen"..
Laatst aangepast door Arcbell op do jan 02, 2014 10:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 10:30 pm
*is K.O*
- Even later bij het pokémon center -
Zuster Joy: Hier zijn je pokémons! *ze geeft me een blad met een Dusk Ball en een Pokébal
Danku ^^ *pakt het blad en zet het neer
*zit met een dekentje om zich heen met een kop thee, Ashwin zit tegenover me
Dus, d-dankje... *bloost
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 10:34 pm
e-eehm h-het was geen moeite .///. *bloost* ik ben blij dat het goed met je gaat en ook met je pokemon ..///... Dratini:"draa draa" ehm ik ben Ashwin Hikari en dit is mijn maatje Dratini Dratini"Draa Draaa"
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 10:39 pm
-Mido-
Mido: Wil je mee op reis? *Pichu schudt hevig ja Mido: Of is het de bedoeling dat ik je eerst versla *Pichu schudt eerst nee, maar dan...... grijnst ie en springt op een afstand en staat in battle-stance
Pichu: Pichu!!
-Adam-
Dude: Haha, goedke opgemerkt, bubbelke!! *Corphish richt zijn arm weer naar Bagon en schiet
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 10:40 pm
Ja, ik kan wel lopen!
*loopt een stukje, geen pijn*
Nog een keer, dank je voor alles, en tot de volgende keer! *loopt door
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 10:42 pm
hmm kay! ik zie je later wel weer! *skate snel weer het pad op* tis echt mooi hier heh Dratini! Dratini:"Draaaa" *skate weer langs dezelfde bosjes* oke dan!we komen steeds verder de route op misschien komen we wel wat coole dragon pokemon tegen! dratini:"Draa Draa" *maakt wat coole skate bewegingen* voelt goed in dit mooie weertje Dratini:"Draa Draa"
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 10:49 pm
"Okay, dat gaat niet weer lukken"! "Bagon, doe headbutt en breek door die bubbles"! Bagon: BAAGOOONNN!!! *Hij rent met zijn hoofd vooruit op de bubbles af, richting de Corphish*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 10:53 pm
*staat voor het lab van de prof.*
Yo is er iemand thuis mischien?!
Ik kom me pokemon ophalen!
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 10:54 pm
*skate door de battle heen met pokerface* (le derp) *gaat richting de caterpie* ...wat een raar fenomeen? Dratini:"Draa Draa" dratini,zoek het uit! Dratini:"Draa Draa" *dratini praat met de caterpie*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 11:02 pm
Oke dan! Go, Futakuchi! *Futakuchi komt uit de pokeball* Futakuchi: Mawile! Wilewilemawile! MAWILE! (Serieus? Eerst moet ik uit de pokeball, dan er weer in en kort daarna er weer uit. WAT WIL JE NOU?!) ...Ik spreek geen mawiles Futakuchi: Wile. Maar goed. Fairy Wind! *Mawile doet fairy wind via haar achtermond*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 11:09 pm
-Sayuri-
Oude zwerver: Aah dankje, schat.... het zit dus zo... ik ben arm en hou het niet lang vol.... dus *Hij pakt een pokeball Oude zwerver: Ik wil dat jij......voor mijn pokemon zorgt.... want jij bent jong.. en zult lang leven *Hij haalt diep adem
Oude zwerver: Neem haar alsjeblieft aan.....
-Faouzi-
*Supersexy Professor Bryton springt vanuit een boom richting Faouzi Bryton: Heey, nog een trainer! *Hij geeft Faouzi zijn hand Bryton: Fijn kennis te maken, ik ben Professor Bryton, jij?
-Ashwin-
*Caterpie praat terug Caterpie: Prrrrrr prrrrrrrr prrrr prrrrrrrrrrrr prrrr (Hallo Dratini, mag ik een appel alsjeblieft? Ik ben te klein en kom er niet bij)
-Adam-
*Bagon valt Corphish nog een keer aan Dude: HEYKE! *Hij pakt zijn pokeball en keert Corphish terug
Dude: ALS EENKE POKEMON NEERKE IS DAN ISKE GEVECHKE VOORBIJ JAH?! IK BEN HETKE ZAT IK WILKE NIET EENSKE MET KE MEE!!
*De dude loopt boos langs Adam
-Mido-
*Pichu word geraakt door de Fairy Wind maar hersteld heel snel en grijnst dan
*Pichu gaat op vier poten staan Pichu: PICHUUUUU *Pichu ligt helemaal op en rent richting Mawile en doet f*cking Volt Tackle
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 11:14 pm
*Mawile wordt volop geraakt* Daaaaaaaamn. Growl! En daarna Bite! Futakuchi: Mawile! (AKA Growl) *En ze doet bite*
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 11:14 pm
Dratini:"Draa Draaa Draa Draa Draa"(ik pak em wel voor je makker) *dratini gebruikt twister en er vallen 12 appels de boom uit* ...waarom deed je dat nou dratini? Dratini:*geeft een appel aan de caterpie* ahaaa,wat aardig *geeft een appel aan de andere pokemon* alsjeblieft kleintje *pakt de pokedex* *richt het op de 2 pokemons* *leest de informatie* ahaa interessant. Dratini:"Draa draa" ik hoop dat de wilde caterpie er blij mee is