Jongen: -__- *De dude loopt weg Jongen: Kom mee, Squirt Squirtle: Squirtle...
*4 Bidoof rennen tegen Sayuri aan en schrikken Bidoof2: BIDOOF Bidoof3: BIDOOF Bidoof4: ... Bidoof5: BIDOOF *Daarna rennen ze verder langs Sayuri
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 8:12 pm
hmm dat zijn bestwel basic moves,daar kan ik wel wat mee let's g Dratini! Dratini:"Draaaa" *skate de eerst volgende route op* ik ben benieuwd wat voor pokemon we hier gaan tegen komen Dratini. Dratini"Draaa" *skate verder langs bosjes*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 8:18 pm
*mawile blijft bijten* Umm... Ik denk dat ze gehecht aan elkaar zijn.... Waarom moet elke pokemon die ik wil vangen nou zo moeilijk doen?! Get back Mawile. *Mawile is terug* Echt, f*ck dit.
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 9:27 pm
Oke... waarom ben ik hier?
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 9:28 pm
*is verbijsterd van het mooie pad* *twinkle eyes* wauuuw,moet je zien dratini! Dratini:"Draaaa"*zelfde twinkle eyes* *ziet een jongen met een k.o'de pokemon* o-oooi! *skate naar de jongen*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 9:47 pm
(Ik ben een meisje, goddammit xD)
*rent door met Litwick in haar armen
Wheeehehehe Dx
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 9:49 pm
(how did i miss that) *skate achter het meisje aan* wait! ik breng je wel naar waar je heen moet! *tilt het meisje en haar pokemon op en skate de richting op waar het meisje heen ging* waar moet je heen?
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 9:51 pm
LAAT ME LOS ENGERD! PERVERT! CREEP!
*beweegt in zijn armen en hij laat me vallen
WHEEEH IK WORD AANGERAAAAAAAND D'x *rent heel snel terug naar Yellowstone
WHEEEEH D'x
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 9:54 pm
oh god *facepalm* dratini:"draaa"*laughs out loud* niet lachen! *meisje rent weg* dan niet Dratini:"draa draa" moet ik achter haar aan gaan? Dratini:"draa draa" nee dat wou ze niet *ziet een bloedspoortje* dat is dan haar probleem *skate verder het pad op* *dratini houd me tegen* oke oke oke! *skate richting het meisje* hey rustig aan,ik wilde je alleen maar helpen *skate naast het meisje*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 10:05 pm
*loopt mee* ...Wat is dit?
Uchiha_Itachi Recruit
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 10:05 pm
omfg *facepalm* ze zien er bewusteloos uit" *verbind de wonden van het meisje* *knikt* ziet er goed uit dratini,draag jij die rare kaars Dratini:"draaa" *and so he does* *pakt het meisje op en tilt haar met 2 armen* *ze zijn in yellow stone aangekomen* pfuw,we zijn er bijna. *kijkt naar het meisje* Dratini:"Draaaa draaa"*me gusta* *le derp* ...////... Dratini! *dratini draagt de rare kaars met pijn en moeite* we zijn er bijna dratini,dus rustig Dratini:"draa draa"