Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 4:16 pm
-Mido-
Bidoof: BIDOOOOOOOOOOOOOF *De Bidoof faint instant en de rest word bang en rent weg
... *Een jigglypuff kijkt boos vanaf een afstand en loopt naar voren ... Jigglypuff: Jiiiiiiglyyypuuuuuuf-jigaleeeeee-eeeee-eeeee-puuuuuuuuff *Jinglypuff gebruikt sing op Mido en Mawile
-Sayuri-
*De jongen draait zich om Jongen: Hey, je hebt wat kaarsvet op je schouder
*Hij lacht Jongen: Hahahaha! Ik daag je uit!! *Ik pakt een pokeball en klikt op het knopje en richt de bal naar haar
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 5:48 pm
(Mijn vorige post is ge-edit)
-Ashwin- Bryton: Mooizo! Kom maar mee! *Hij loopt naar de andere kant en typt in de machine zijn naam en er komt een pokeball uit
Bryton: Oeeh *Hij geeft de ball aan Ashwin
Bryton: Deze krijgen mensen niet zo vaak *Hij draait zich om, pakt een pokedex en geeft die ook Bryton: Veel succes!
Laatst aangepast door Tatsuya Amano op do jan 02, 2014 5:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 5:51 pm
*neemt de pokebal en pokedex aan* ...YOSHAAAAAA *pakt de hand van de proff* *schudt hem stevig en uitbundig heen en weer* danku danku danku!! -mijn eerste pokemon- ik ben benieuwd welke het is
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 6:00 pm
"Ik ben al met z'n 2en". *Adam wijst naar zijn Bagon* "Dat is mijn partner".
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 6:06 pm
*pakt ze aan* AWSOMEEEEE *skate naar buiten* NOG BEDANKT HEH *skate naar huis* MAM!IK GA OPREIS! Mam:veel succes jongen! en maak ons trots! yup *skate naar buiten* okeeee dan eerst kijken wie deze pokemon is hehe. *pakt de pokebal* ik kies jou!(omdat het kan oke xD) *er komt een Dratini uit* ...OMFGGGG DEZE HAD IK WILLEN DROMENNN Dratini:"draaa" *twinkle eyes* (gender is male omdat ik dat wil xD) wij gaan de allerbeste maatjes worden! dratini:"draaaa"*smiled* kom maar mee *gebaart wat* Dratini:"draaa?" kom op en wikkel je als een slang om mn arm! Dratini:"draaaa"! *dratini wikkeld zich als een slang om Ashwin's arm* *twinkle eyes* awsomeee! laten we jou eerst eens bekijken met de pokedex *schuift de pokedex open en richt op dratini* oke en nu kijken wat et zegt (is tats ook de pokedex?)
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 7:40 pm
-Mido-
*De ene Pichu beschermt de ander Pichu: PICHUUUUUUU! Pichu2: *tears* PICHUUUU!!
*Pichu staat met moeite op Pichu: Pichu.....pichu pichu (Ga maar zonder mij) Pichu2: PICHU PICHU!! (NEE, DAT KAN IK NIET) Pichu: Pichu pichu pic- PICHU (Het moet... leef, REN ) Pichu2: PICHU-PICHU PICHUUUUU PICHU PICHU PICH (MAAR WE HOREN BIJ ELKAAR, ZONDER JOU BEN IK....)
*Pichu duwt de ander weg Pichu2: PICHUU (NEEEEEE) Pichu: Pichu-pich... (Het is voor het beste)