Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 12:00 am
Shit!
Hmph, ik wil ook geen Tailow
Oe wat is dat? *pakt pokédex*
Dex: Bidoof, the Plump Mouse Pokémon. It gnaws on trees and rocks with its strong front teeth and lives in nests near the water. (geen zin om te vertalen)
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 12:07 am
... What a terrible thing to say at a hospital. Maar bedankt! *loopt pokecenter uit* *koopt een potion in de pokemart* *gaat naar de route* Oke! Tijd om een pokemon te vangen!
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 1:16 am
*Adam is inmiddels al op Route ???* "En nu hopen dat ik die rare gozer niet weer tegenkom".. *Bagon loopt achter Adam aan* Bagon: "Bagon..." :I
"Dus uhm.. Ik denk dat we eerst naar de volgende stad moeten lopen". Bagon: "Bagon"! "Misschien komen we wat Pokemons tegen"! "Wacht, wat waren je moves ook alweer"...?
*Adam pakt zijn PokeDex* "Okay, hoe gebruik ik dit"... *Doet de Pokedex open*
"Uhm".. Pokedex: * "Richt op een Pokemon" * *Adam richt zijn Pokedex op Bagon*
Pokedex: "Bagon, the Rock Head Pokémon. Bagon dreams of being able to fly through the air. When frustrated from not flying, Bagon uses its head to smash rocks into powder".
"En nu in het Nederlands"... *richt zijn Pokedex weer op Bagon* Bagon: :I
Pokedex: "Bagon, the Rock Head Pokémon. Bagon dreams of being able to fly through the air. When frustrated from not flying, Bagon uses its head to smash rocks into powder". Adam: "Nee! NE-DER-LANDS"!
*Adam klikt op een paar random knoppen*
Pokedex: "Bagon, die Steinhaupt Pokémon. Bagon träumt davon, in der Lage, durch die Luft zu fliegen. Wenn aus nicht fliegen frustriert, verwendet Bagon den Kopf zu Felsen in Pulver zerschlagen".
Pokedex: 'Bagon, Каменная башка покемонов. Bagon ме-,岩石头神奇宝贝- Bagon, el Jefe Pokémon Rock- タツベイ いしあたまポケモン-*TZZZZRRRRTTT* *Shutdown*
Adam: "Wat gebeurt er"..? *klikt op knopjes maar er gebeurt niks meer* Bagon: :I Adam: "Pfrt, ik heb dit ding niet eens nodig! ...Toch"? Bagon: "Bag".. :I
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 11:26 am
-Sayuri-
Aipom: A-aipom? *Aipom word geraakt door de ember en zijn staart is burned en hij rent in het rond
Aipom: AIPOM AIPOM AIPOM AIPOM AIPOM AIPOM AIPOM
-Mido-
*Bidoof kijkt hem eerst verward aan Bidoof: Bidoof? ... *Hij komt dichterbij en neemt een hap van de berry Bidoof: BIDOOOF!!! ^w^ *Bidoof schreeuwt nog een keer Bidoof: BIDOOOOOOOF!!!
*Een horde Bidoof komt uit de bosjes richting Mido Bidoof2: BIDOOF Bidoof3: BIDOOOF BIDOOF!! Bidoof5: BIDOOF BIDOOF BIDOOF-OOF Bidoof4: ... Bidoof: BIDOOOF
-Adam-
*Een random trainer loopt zijn kant op met een raar accentje ??: Hey pal, heb ke een probleemke hierzow .. ??: Ah, ikzie jouwke pokedeks is kapoet ey *Hij pakt hem af ??: Laatke mij is effkes kijken, zie
*Hij klikt wat knoppen in ??: Hah datke doen we zo en zo en--
Pokedex: sddhfisdfidsuhfsidhfisduhfiusdhfigsdhf ??: Die iske kapot!! *Hij gooit de pokedex op de grond en stampt er 1 keer op
??: It'skool is geefke jou wel een nieuwske *Hij geeft Adam een vreemd uitziende pokedex
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 12:20 pm
Ik heb geen goddamn eten q.q *gooit pokeball* *Futakuchi komt eruit* Futakuchi, Fairy Wind! *Mawile draait zich om en gebruikt Fairy Wind met haar achtermond*
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 2:53 pm
(Gender?)
Whoo! *pakt de pokébal op
Ik ben een supertrainer met superpokémons!! Litwick: Lit! ^-^
;D Litwick, keer terug! *Litwick gaat weer in haar pokébal
Haha, ik wil met een trainer vechten! En ik ga winnen!
*huppelt verder
Uchiha_Itachi Recruit
Aantal berichten : 90 Roleplay Points : 98 Registratiedatum : 02-01-14 Leeftijd : 25 Woonplaats : On Stage
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 3:48 pm
*staat op* uwaaaagg *rekt zich uit* *kleed zich aan* -vandaag is de dag- *pakt zn skateboard* yoshaaa *skate naar de professor* *komt luidruchtig en skatend binnen* OI PROFFFFFFFFFFFFFART ...dry joke,i get it ik ben gewoon pumped up over mn eerste pokemon! dussss...wanneer krijg ik em???????????
Laatst aangepast door Uchiha_Itachi op do jan 02, 2014 4:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 3:57 pm
-Mido-
*De Bidoofs zijn een beetje bang geworden door de growl en vallen daardoor iets zachter aan
*De eerste 2 Bidoof's raken Mawile vollop met Tackle
*De andere 3 komen met Scratch erachteraan BAM BAM BAM
-Sayuri-
(Male)
*Veel Kakuna's zijn aan de bomen te zien en meer Aipoms springen erlangs
*Een jongen rent achter iets aan dat rolt Jongen: Haha! Ik heb je! *De iets stopt met rollen en staat Iets: Phanpy!!
Jongen: Pokeball go!! *Hij gooit de pokeball naar de Phanpy en de Phanpy word geraakt *.................shake.....................shake *De Phanpy springt eruit en rolt weg
Jongen: NEEEEE
-Ashwin-
(Ehm dude, je begint gewoon in Yellowstone City he. En je krijgt de pokemon van de professor enzo ... :I )
Onderwerp: Re: Pokemon Roleplay - Terrio Regio do jan 02, 2014 4:00 pm
*mawile valt om maar staat zonder moeite op* Gelukkig zijn normal type aanvallen niet zo effectief Bite! *ze rent naar de Bidoof who started it all en bijt dan met haar achtermond*