Onderwerp: Re: Naruto Roleplay ma dec 30, 2013 3:24 pm
*staat met grote ogen te kijken
O-oke...
*raapt de man op en draagt hem terwijl hij de bomen inspringt *een andere clone pakt het kindje en hij springt ook weg terwijl de tweede clone met Tatsuke mee rent
Onderwerp: Re: Naruto Roleplay ma dec 30, 2013 3:39 pm
*Isamu negeert Tatsuke en staart nog steeds naar de man* ???2: "Jullie.. dit is.. jullie schuld.." *Isamu stort neer op zijn knieën en blijft naar voren kijken*
*Pats, pats, pats, pats* *alle clones van Isamu verdwijnen*
Isamu: "Huh.. Wat- gebeurt.." *Isamu valt plat op de grond en kan zijn lichaam niet meer bewegen*
*Precies hetzelfde gebeurt bij Rinku*
*???2 verdwijnt en achter Isamu staat een lange en slanke Mist Ninja met zwarte kleding aan* *Bij Rinku is de man die hij vast had veranderd in een Mist Ninja met witte kleding aan*
Mist Ninja 1: "Ushi-shi-shi-shi, Konoha ninja's lopen zo makkelijk in genjutsus ". Mist Ninja 2: "Dit gaat allemaal volgens plan *darth vader inhale*, nu moet alleen die Uchiha jongen de kar aanvallen en.. Kaboom! Ushi-shi-shi-shi"!
Onderwerp: Re: Naruto Roleplay ma dec 30, 2013 6:33 pm
Isamu: - Perfect, dat houdt ze wel even afgeleid*
Mist Nin 1: "Ngh".. *De Mist Nin doet een paar handseals* "Water Release: Water Wall"! (80-20 = 60) *de bullets worden door de Water Wall tegengehouden* Mist Nin 1: "Hehe"!
Mist Nin 2: Nice, ushishishishi!
Isamu: - Nog even en ik ben weer normaal..! - *het gevoel in Isamu's benen en armen zijn weer terug*
Onderwerp: Re: Naruto Roleplay ma dec 30, 2013 7:44 pm
*De Mist Nins dodgen de shurikens makkelijk* Mist Nin 1: "We zijn geen Academy Students als je dat soms dacht". Mist Nin 2: "Wij zijn de beroemde Twins of The Mist; Kogeki en Bogyo"!
Mist Nin 1 / Bogyo: "De Defending Maestro"! Mist Nin 2 / Kogeki: "De Attacking Maestro"!
Adam: - Attacking en Defending..? -
Bogyo: "Kogeki, laat hem maar een voorproefje zien"! Kogeki: "Hehehe" *Kogeki doet een paar handseals* Kogeki: Water Release: Wild Water Wave (80-20 = 60)
*Kogeki "blaast" een grote jet van water richting Rinku*
Onderwerp: Re: Naruto Roleplay ma dec 30, 2013 8:14 pm
Kogeki: "Bogyo, jouw beurt"! Bogyo: "Hehehehe" *Bogyo doet een paar handseals* "Water Release: Water Wall"! (60-20 = 40)
*De shurikens worden makkelijk gestopt, de Fuma shuriken kwam er echter bijna door maar werd uiteindelijk ook gestopt*
Bogyo: "Ushi-shi-shi-shi"!
Isamu: - ... NU! - *Isamu springt op en doet met veel speed een paar handseals* Wind Release - Violent Whirlwind!!! (100-40 = 60)
*Isamu blaast een grote wind stream uit zijn mond, die zelfs de grond beschadigd* Kogeki: "Shit, we waren hem vergeten, verdedig ons, snel"!
*Bogyo probeert snel handseals te maken* Bogyo: "Water Release: Water-"! *Ze worden beide vol geraakt, ze knallen tegen de muur die er eerst was waardoor ze nog meer damage krijgen*
Laatst aangepast door Arcbell op ma dec 30, 2013 8:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Naruto Roleplay wo jan 01, 2014 6:16 pm
*Tsuna zit tegen een boom te vechten Tsuna: 8 trigrams!
*Hij stapt naar de boom Tsuna 12 palms *Hij raakt de boom Tsuna: 24 palms! *Met steeds meer Tsuna: 64 palms!! *Wat uiteindelijk 64 is
Yui: Yaay!! Je gaat voor de 148 palms toch? Tsuna: Yea, heb ik wel nodig voor die gozer... Yui: Wie? Die sexy Uchiha? BAM *Tsuna punched een gat in de boom
Yui: Grapje grapje!! Maarehm... ga je hem echt zoeken dan Tsuna: Yea, ik laat het hier niet bij zitten Yui: Hmm... ik wil hem ook weer zien! Tsuna: Je hebt hier niks mee te maken Yui: Laat me *pout* Tsuna: Tch