De Stardust Phoenix Roleplay
+4 Fuzzy
ReizeFTW
Arcbell
Tatsuya Amano
8 plaatsers
Auteur Bericht Jade Cutefly Recruit
Aantal berichten : 23Roleplay Points : 27Registratiedatum : 15-12-13Leeftijd : 28Woonplaats : Drenthe Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay di dec 17, 2013 11:58 pm -springt voor Tatsuya en de anderen en maakt een vuurschilt- FIRE SHIELD! -het paarse ligt weerkaatst terug- mensen.. -rent naar het stukje waar het ligt vandaam kwam en is uit het zicht- (damn kan nie vaak antwoorden door men stageweek xD)
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay wo dec 18, 2013 12:05 am Tatsuya: WOW--- wat... ... Sparky: Wie was? Tatsuya: Geen idee..
Jade Cutefly Recruit
Aantal berichten : 23Roleplay Points : 27Registratiedatum : 15-12-13Leeftijd : 28Woonplaats : Drenthe Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay wo dec 18, 2013 12:23 am -gaat ergens in het grot zitten in het donker- -bekijkt de monsters op afstand- kawaiiii~
ReizeFTW Admin
Aantal berichten : 641Roleplay Points : 647Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 27Woonplaats : Thuis Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay wo dec 18, 2013 6:21 am
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za dec 21, 2013 1:20 am *RUMBLE RUMBLE* Tatsuya: Er komt weer iets!! Sparky: Nog een laser?! Tatsuya: Ik zie geen sterretje.... wacht- wat is- HOLY FREAKING- REN! *Een grote mond vol met vlijmscherpe tanden kom onze kant op door het gat *Ik ren terug naar waar we vandaan kwamen *Eenmaal daar -Nee! We kunnen niet allemaal tegelijk het gat uit... wat nu?! Sparky: VAL HET AAN!!!
ReizeFTW Admin
Aantal berichten : 641Roleplay Points : 647Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 27Woonplaats : Thuis Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za dec 21, 2013 8:01 am Sounds good to me! *Laat een grote root verschijnen die het monster vasthoudt*
Jade Cutefly Recruit
Aantal berichten : 23Roleplay Points : 27Registratiedatum : 15-12-13Leeftijd : 28Woonplaats : Drenthe Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za dec 21, 2013 5:30 pm -gaat bij het ingang staan waar het monster weg kwam- -achter me staat nog zoon monster die iets groter is- goedzo -aait hem- jij mag zometeen als ze hem wel verslaan, een lekker hapje -glimlacht en springt op hem-
Fuzzy Zuko's Fire
Aantal berichten : 78Roleplay Points : 94Registratiedatum : 13-12-13Leeftijd : 27 Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za dec 21, 2013 6:13 pm Let me do this! *gaat voor hun staan* *een rode aura komt tevoorschijn en gloeit rustig om me heen* GRAAAAAHHHHH!!!!! *de rooie aura word door mijn hart opgezogen* *heeft nu zwart haar met stekels (lange stekels) en is nu meer gespierd en nog een paar shit* Hier komt mijn power! *doet handen naar achter en laad energie op* KAME!... HAME!... HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! *doet ze handen snel naar voren en een super blauw laser (net als dbz) schiet naar de tanden(ofzo)* GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!
ReizeFTW Admin
Aantal berichten : 641Roleplay Points : 647Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 27Woonplaats : Thuis Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za dec 21, 2013 6:52 pm (Het is geen fricking DBZ)
Fuzzy Zuko's Fire
Aantal berichten : 78Roleplay Points : 94Registratiedatum : 13-12-13Leeftijd : 27 Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za dec 21, 2013 10:47 pm (Mijn magic dus wel problemen? Wil je zggn dat het nietmag huh?!)
ReizeFTW Admin
Aantal berichten : 641Roleplay Points : 647Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 27Woonplaats : Thuis Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za dec 21, 2013 11:08 pm Fuzzy schreef: (Mijn magic dus wel problemen? Wil je zggn dat het nietmag huh?!) (Gast. kalmeer. Ik zeg niet dat het niet mag maar gewoon lame is dat je geen naam ervoor verzint en zegt dat het een kamehameha like magic is)
Arcbell Admin
Aantal berichten : 513Roleplay Points : 585Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Maastricht Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za dec 21, 2013 11:21 pm (Sorry dat ik zo afwezig ben, heb weinig tijd om op m'n pc te zitten :I) "Haaaaaaa"! *rent richting het beest en haalt uit*
ReizeFTW Admin
Aantal berichten : 641Roleplay Points : 647Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 27Woonplaats : Thuis Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za dec 21, 2013 11:46 pm Arcbell schreef: (Sorry dat ik zo afwezig ben, heb weinig tijd om op m'n pc te zitten :I) (*had
)
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo dec 22, 2013 7:40 am (Minder, man ) Thunderblast Cannon!! *Ik schiet een grote lightning laser richting het beest en alle aanvallen gecombineert laten het monster ontploffen en allemaal groen slijm kom eruit en over ons heen Tatsuya: Gatver. Sparky: IEWL *Ik smeer het van mezelf af
Fuzzy Zuko's Fire
Aantal berichten : 78Roleplay Points : 94Registratiedatum : 13-12-13Leeftijd : 27 Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo dec 22, 2013 8:35 am *verandert weer in normal mode* Gadver..... Haaaaal het eraf! *rent rondjes en knalt tgn een muur aan* Euwww...elp
Arcbell Admin
Aantal berichten : 513Roleplay Points : 585Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Maastricht Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo dec 22, 2013 11:58 am ReizeFTW schreef: Arcbell schreef: (Sorry dat ik zo afwezig ben, heb weinig tijd om op m'n pc te zitten :I) (*had ) (had is verleden tijd, ik heb nog steeds weinig tijd :I)
"Ugh"..
*veegt wat slijm van zich af*
"Was dat...
..alles"?
Jade Cutefly Recruit
Aantal berichten : 23Roleplay Points : 27Registratiedatum : 15-12-13Leeftijd : 28Woonplaats : Drenthe Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo dec 22, 2013 12:52 pm aahw, ze hebben je broertje verslagen.. -springt van het monster af- -doet een firespell en het monster word omringt door vuur- nou ga.. maak ze af -stuurt het monster op jullie af-
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo dec 22, 2013 1:02 pm RUMBLE RUMBLE Tatsuya: Nog een?! *Een rood sterretje is van ver te zien en het word ineens warmer Sparky: EEN METEORIET?! Tatsuya: NEE, EEN VUURBEEST Sparky: WAT!
Arcbell Admin
Aantal berichten : 513Roleplay Points : 585Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Maastricht Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo dec 22, 2013 8:39 pm Disassembly Magic! *er vliegt een soort net richting het ding dat op ons afkomt* "Dat zal het wel st-" *het vuur ding vliegt gewoon door het net* "Okay.. RENNEN"!
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo dec 22, 2013 8:49 pm Tatsuya: HET GAT IS TE HOOG EN SPARKS KAN MAAR 1 IEMAND DRAGEN Sparky: JA, IK KAN MAAR 1 IEMAND DRAGEN Tatsuya: HET IS TE LAAT VOOR EEN COMBINATIE-AANVAL
Merry Moderator
Aantal berichten : 538Roleplay Points : 573Registratiedatum : 15-12-13Leeftijd : 25Woonplaats : Magnolia Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo dec 22, 2013 8:49 pm (Merry's Kennismaking Solo-Avontuur - TAKE 2) Dus... *klimt hoger de berg op, richting het bos op de berg Daar zal het wel zijn *equipt een zwaard en klimt de laatste steen op Hmm. *ziet een grote geit lopen ...VERVOERSMIDDEL! *springt de lucht in, maakt een salto en equipt tijdens de salto cowboylaarzen *landt op de geit HIIIIYAAAAAA! *spoort met zijn hakken de geit aan Geit: MÉÉÉÉÉÉÉHH *hij rent rechtdoor Yiiiihaah!
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo dec 22, 2013 9:08 pm Merry schreef: *ziet een grote geit lopen ...VERVOERSMIDDEL! (
)
Tatsuya: ALLES OF NIETS. THUNDERBLAST CANNON
*Schiet nog net aan een laser
Sparky: KOM OP MENSEN
Laatst aangepast door Tatsuya Amano op zo dec 22, 2013 9:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
ReizeFTW Admin
Aantal berichten : 641Roleplay Points : 647Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 27Woonplaats : Thuis Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo dec 22, 2013 9:10 pm (Pic werkt niet) *laat pittig veel planten met scherpe doorns het beest aanvallen*
Arcbell Admin
Aantal berichten : 513Roleplay Points : 585Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Maastricht Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo dec 22, 2013 9:13 pm Disassembly Magic! *er vliegt deze keer een grotere net*
Fuzzy Zuko's Fire
Aantal berichten : 78Roleplay Points : 94Registratiedatum : 13-12-13Leeftijd : 27 Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo dec 22, 2013 9:19 pm -Rage mode activated- LETS DO THIS GRAAAAHHH! *grijpt tats vast hou je vast!* RAGING! *vliegt naar het beest toe met tats aan ze kraag vast* FIRE! *gooit tats naar voren zodat tats een aanval kan doen* NU!
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay
De Stardust Phoenix Roleplay