Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay ma dec 16, 2013 9:58 pm
*een van de apen pakt een rots en gooit het richting Adam* "Wahahahahaha!"
*slaat met zijn volle vuist tegen de rots, die dan helemaal uit elkaar vliegt* "Hahahaha!" *rent met volle snelheid op een van de apen af en slaat hem recht tegen zijn maag* *de aap vliegt met huge snelheid naar achteren*
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay ma dec 16, 2013 11:17 pm
(Als ik zoiets had dan ging ik gewoon op een solo avontuur. Ook leuk. Wij lezen het wel hoor)
*We komen uit het bos en zien verder een hele grote plantage vol met groenten en bloemen .......................... oh en een big ass gat in het midden
*Een oude man komt aanrennen Oude man: AAAAH JULLIE ZIJN ER!! *Hij heeft zijn handen in de lucht van blijdschap Oude man: Mijn naam is Tiro en ik heb de opdracht verstuurd :I Tatsuya: Ok dus wat is er mis? Sparky: Dat grote gat mischien? *Sarcastische stem* Tiro: JA. DAT GROTE GAT. WOW. ER ZIT EEN MONSTER ONDER DEZE PLANTAGE
Tatsuya: Is het een mol Tiro: Geen idee Tatsuya: Niet gezien? Kwam ie er niet uit ofzo? Tiro: Dat gat is niet door het monster gemaakt
... Tiro: Maar door een laser *TUM TUM TUUUUUUUUUM*
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay ma dec 16, 2013 11:31 pm
Jade: *kijkt toe vanuit een boom en is muis stil* niemand komt in mijn terijn zonder dat ik het wil... *springt van tak naar tak terug naar haar guild*
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay di dec 17, 2013 7:42 am
Tatsuya: ....Hebben we het nog steeds over het monster? Tiro: Jah, dat monster heeft die laser geschoten... denk ik
*Ik loop ook naar het gat Tatsuya: Oke, dus gewoon dit gat in en dan vinden we een monster *Kijkt naar beneden Tatsuya: Ik kan niet eens zien hoe diep het is... Sparky: TATSU! , STRAKS SCHIET DAT MONSTER NOG EEN LASER TERWIJL JE NAAR BENEDEN SPRINGT Tatsuya: Ugh, goed punt..
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay di dec 17, 2013 3:08 pm
Haha monster my ass! *rent het bos een beetje in* AAAAAAH! *komt aanrennen en springt in de lucht* Adios ik zie jullie aan de andere kant! *valt in het gat* Aahhhh....
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay di dec 17, 2013 6:40 pm
*Sigh* "Dus uhm.. Ik denk dat we maar moeten gaan exploren". *neemt een aanloop en leaped het gat in* "Wahahahaha"! *land met zijn beide benen tegen de grond* *grond zakt een in zodat de val gebroken wordt* "Hm".. "Oké, het is hier héél donker"!
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay di dec 17, 2013 8:59 pm
Tatsuya: ...
*Ik spring er ook in en ren langs ze Tatsuya: Thunderbarrier! *Ik maak een barrière voor ons terwijl we lopen, de barriere beschermt ons voor als een laser komt en geeft licht Tatsuya: Jullie zijn mijn verantwoordelijkheid, dus ik mag geen risico's nemen Sparky: Wooh!
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay di dec 17, 2013 11:32 pm
ReizeFTW schreef:
Kan iemand misschien vuur maken ofzo? Het is best donker hier
Tatsuya Amano schreef:
*Ik maak een barrière voor ons terwijl we lopen, de barriere beschermt ons voor als een laser komt en geeft licht
@Adam, (Wees duidelijk als je magie gebruikt, de volgende keer xD )
*Het gat begint ineens te beven Sparky: IK HOOR IETS! Tatsuya: Ik voel iets... *We zien een klein paars sterretje diep in de grot/gat
*Het paarse sterretje word groter ren groter alsof het dichtbij komt.....oh wacht, het komt dichterbij Tatsuya: DAMNIT, RAAAAAAAAH *Ik gebruik meer magie in mijn barrière Sparky: HELP ALS JE KAN!