De Stardust Phoenix Roleplay
+4 Fuzzy
ReizeFTW
Arcbell
Tatsuya Amano
8 plaatsers
Auteur Bericht ReizeFTW Admin
Aantal berichten : 641Roleplay Points : 647Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 27Woonplaats : Thuis Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay di jan 28, 2014 8:42 pm Hell no!Thorn Shield! *een schild beschermt me*
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
FantasticDan9 Recruit
Aantal berichten : 25Roleplay Points : 35Registratiedatum : 16-01-14Leeftijd : 24Woonplaats : Jupiter Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay wo jan 29, 2014 2:08 pm Gun Multiplication, 10x! *Er verschijnen 10 guns om me heen die de vuisten kapotschieten*
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay wo jan 29, 2014 7:20 pm (Eigelijk was het een surprise aanval dus iedereen is wel door een aantal vuisten geraakt. Kijk hoe moeilijk ik het had!! ) *Een grote roze hand grijpt de 2 zwaarden en werpt ze terug *Helga stop de vuistenaanval en begint hoger te stijgen en kruist haar armen Helga: Illusion Meteor. *Alles word ineens donker ... *Het is een grote schaduw van een grote roze rots die vanuit de lucht naar beneden komt, die onontwijkbaar is Tatsuya: GUYS NIET RENNEN, HET HEEFT GEEN ZIN! SLOOP HET!!! *Ik richt mijn handen omhoog Tatsuya: Thunderbolt Blast!!! *Een paarse straal van electriciteit gaat de lucht in tegen rots maar hij blijft vallen
ReizeFTW Admin
Aantal berichten : 641Roleplay Points : 647Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 27Woonplaats : Thuis Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay wo jan 29, 2014 8:52 pm Oke dan! *Meerdere planten komen uit de grond en blijven de meteoor slaan*Multiple Plant Whip!
Merry Moderator
Aantal berichten : 538Roleplay Points : 573Registratiedatum : 15-12-13Leeftijd : 25Woonplaats : Magnolia Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay wo jan 29, 2014 9:40 pm *zucht* Fine! *equipt twee groten, ijzeren, gespike-te arm omhulsels (gewoon groot metaal ding om armen heen met spikes op de knokkels) *springt omhoog en slaat een keer tegen de meteoor*
FantasticDan9 Recruit
Aantal berichten : 25Roleplay Points : 35Registratiedatum : 16-01-14Leeftijd : 24Woonplaats : Jupiter Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay do jan 30, 2014 1:44 pm Oké! Dynamite Shot! *Alle 12 guns (inclusief degenen in mijn handen) schieten explosieve kogels*
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo feb 02, 2014 8:23 pm *De meteoriet breekt in duizenden stukken en de stukken verdwijnen in het niets Helga: Hm *Ze stompt haar vuisten weer tegen elkaar Helga: ILLUSION ARMOR *Het hele veld begint fel te gloeien dat onze ogen dicht forceert *Het licht verdwijnt en een grote robot is te zien, je hoort Helga door een speaker zeggen Helga: HAHAHA, KOM MAAR OP JONGETJES *De robot rent op Merry af en probeert hem te trappen
Merry Moderator
Aantal berichten : 538Roleplay Points : 573Registratiedatum : 15-12-13Leeftijd : 25Woonplaats : Magnolia Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay vr feb 07, 2014 2:32 pm Haha! Dat kan ik ook!Re- *wordt geraakt door de voet* A-Auch...
Tatsuya Amano Admin
Aantal berichten : 574Roleplay Points : 617Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 29Woonplaats : Electopia Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay vr feb 07, 2014 9:57 pm Helga: WHAHAHAHAHAHA *De robot richt zijn armen op Mido en Adam en de armen komen los en komen als raketten op ze af Helga: KABOOOOOOOOOOM
ReizeFTW Admin
Aantal berichten : 641Roleplay Points : 647Registratiedatum : 12-12-13Leeftijd : 27Woonplaats : Thuis Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za feb 08, 2014 9:08 am Shit.. Dit wordt lastig *Pittig veel planten komen in de grond en gooien stukken grond naar de Armraket* Plant Throw!!
ThivoThangos Recruit
Aantal berichten : 66Roleplay Points : 78Registratiedatum : 12-01-14Leeftijd : 27Woonplaats : Eindhoven Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo feb 09, 2014 10:02 pm Leader van Olympic Empire: geachte leden de spelen komen er aan en het onze taak de beste van de beste vinden en de spelen te organiseren. Ieder lid moet een kampioen vinden. jullie zullen hem coache. De winnaars zullen een Gold, Silve rod een brons Medal of sports krijgen. De spelen die we nu hebben zal in de koude gebieden plaatsvinden. Zoek u beste schaatser, sleeer etc, En maak ze klaar voor Olympic Crystel fight Tournament Alle leden van Olympic Empire: Ja leider *Champire kijkt op zijn kaart* Champire:Mmmm... Mischien kan ik mijn champion vinden bij Stardust Phoenix
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay
De Stardust Phoenix Roleplay