Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za jan 25, 2014 5:22 pm
S-Shit! *Wordt geraakt door de vele slashes* Kha!! *bloed veel* Oke... Nu ben ik het zat... *een roos komt in mijn hand* Petal Blast!! *vlijmscherpe metalen rozenbladen komen op Isabella af*
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za jan 25, 2014 8:23 pm
"Nggh".. "Dit.. is niet echt.. comfortabel"!
"Ik ga hier zo veel problemen mee krijgen met de guild master".. Crash Magic! *De grond onder Adam wordt vernietigd en door de zwaartekracht aanval van Inori is er zelfs meer verwoesting waardoor er een nog grotere gat wordt gevormd*
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za jan 25, 2014 9:05 pm
(we zijn in een roze wolk, niks buiten de wolk kan kapot)
...zegt de fee? *grin*
*beweegt zijn handen* *de Golem beweegt zijn arm en pakt de vuurbal en knijpt hem samen waardoor die verdwijnt
Wooly!! Maak alvast meer wol klaar!!
Wooly: Aye! *ze richt haar handen voor haar en focust op magic power*
Hahaha!
Wool Smash!
*de Golem springt omhoog met mij op zijn/haar rug en doet zijn/haar vuisten bij elkaar *"het" gaat naar beneden en smasht zijn/haar vuist-hamer richting Tsubaki
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za jan 25, 2014 11:09 pm
(Slecht nieuws, de guild zit ook in de wolk)
*Isabella houdt haar waaier voor haar en ze rozenbladen steken erin Isabella: Ik heb geen zin meer :\ , je gaat maar niet dood -_-
*Ze land naar de grond Isabella: *sigh* *Ze doet haar waaier in de grond en gaat ertegenaan leunen
Isabella: Probeer me niet aan te vallen of ik sloop je! *Ze sluit haar ogen
*Tsubaki kijkt naar beneden Tsubaki: Wat hebben we aan haar....
*Ze kijkt omhoog en ziet de Golem op haar af smashen Tsubaki: O-oh *Ze word geraakt en word de grond in ge-smashed
Inori: HAHAHAHAHAHA!!! W-wat?! Dan doe ik mee! ... Inori: Crash Magic!
*Ze zorgt ervoor dat er nu 2 grote gaten zijn en ze zweeft erboven Inori: HAHAHAHAAHAH!!!!
--------------
*Furuichi staat voor de andere guildmaster, die zweeft en in een grote bel zit Furuichi: Waarom heb je het zo ver laten komen, Victoria Victoria: QUEEN BUTTERFLY! Furuichi: NEE!! *Hij richt zijn hand richting de bel en laat hem knappen door simpelweg zijn hand te sluiten Victoria: Grrrrrrr, ik zal het je betaald zetten!!!!!
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo jan 26, 2014 3:10 pm
Victoria: Genoeg!
*Ze begint hoger te vliegen Victoria: Formatie 5!
*Isabella opent haar ogen, gloeit en vliegt naar de guildmaster
*Inori gloeit ook Inori: Hihihihi het is voorbij *En ze vliegt ook naar de guildmaster
*Tsubaki begint ook te gloeien, haar ogen openen ook maar zijn leeg omdat ze bewusteloos was en ze vliegt ook naar de guildmaster
*Hetzelfde gebeurt met Taiga en ze gaat ook
*De 5 draaien in het rond in de lucht en de wolk begint te glitteren Furuichi: Wat is--..... Ik voel me nogal...... zzzz *Furuichi valt naar achter en valt in slaap
*Hetzelfde gebeurt met de rest van Stardust Phoenix
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo jan 26, 2014 6:46 pm
Victoria: Hahahahaha!!! Isabella: Wat doen we nu? Uitmoorden?
Victoria: Nou eigelijk wou ik het niet zo ver laten gaan. We hebben ze eigelijk al verslagen
*Een roze tornado verschijnt en een brede chick is te zien ??: Wat gebeurt hier?
Victoria: Ah Helga, je bent er *Victoria verteld alles
??: ...Laat mij dit maar afhandelen, master Victoria: Prachtig!, kom meiden! We gaan! Onze S rank mage leert ze wel een lesje
*Victoria en de andere 4 verdwijnen en Helga land Helga: Hahahaha... deze roze wolk is het laatste wat ze zullen zien
*Helga loopt niet zo heel snel richting Merry
-ondertussen in de guild-
*Karin keek al een tijdje naar wat er gebeurt en ze begint zorgen te maken Karin: Ugh!! Wanneer worden ze wakker?!!
Sparky: TATSUUU WORD WAKKER!!! KANZAKIIII!!!!! WEEEEEEEEEH IK GA ZELF Karin: NEE!!
*Sparky vliegt uit de guild richting Helga
Helga: Oh? Was jij nog verstopt in de guild? Sparky: Grrrrrr, je blijft van ze af!!!
Helga: ... *Ze richt haar vuist richting Sparky en een roze vuist verschijnt vanuit haar vuist en ramt Sparky neer Sparky: GAH Helga: Hahahaha!!!! Sparky: ...
Helga: Hou je mond maar *Ze richt haar vuist naar Sparky Helga: Illusion fist! *De roze illusie vuist gaat richting Sparky met volle snelheid maar iets paars schiet razensnel langs de vuist waardoor het verdwijnt
Helga: ?? Tatsuya: Waag het niet *kijkt woedend*
Sparky: Tatsu! *Sparky sluit zijn ogen en verliest bewustzijn
*Ik kijk om me heen Tatsuya: Guys... Helga: Dus er was nog wel iemand wakker Tatsuya: Ik ben niet *Ik steek mijn hand in de lucht Tatsuya: De enige!
*Ik laat naar iedere guildmember een lichte schok gaan en degene die enkel in slaap zijn gevallen worden wakker
Helga: Hm, okey. Ik kan jullie tegelijk aan, in mijn andere vorm!
*Helga stompt haar vuisten tegen elkaar aan en ze begint roze te gloeien Helga: Kom maar, hahahahah!!!
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay di jan 28, 2014 6:01 pm
Random Guildmember die het overleefde: Waarom maak je de guildmaster niet wakker?
Tatsuya: Hm? ..Oh, dat zou het te makkelijk maken Random Guildmember: Ah...
*Helga strekt haar armen en de wolken (het hele veld) begint te gloeien Helga: S magic, Ultimate Illusion fist!! *Ze stompt haar vuisten tegen elkaar en vanaf de zijkanten, beneden en het plafond schieten Illusion fists naar ons toe met volle snelheid
Tatsuya: WAT- KAH! Random guildmember die het overleefde: WAAAH *Hij is bewusteloos
*De vuisten gaan door en blijven ons raken Tatsuya: NGGH T-thun.. KAH... der.. B-b UGH... arrier *Een barrier van bliksem komt om me heen
*Ik heb mijn arm om mijn maag om de pijn tegen dempen en wijs met mijn andere naar Helga Tatsuya: Smerige...truc