Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay do jan 09, 2014 11:19 pm
*Karin neemt Kanzaki mee naar een bed en legt hem daarin Karin: Oh hemel, hij is helemaal verlamd, dit blijft wel voor een tijdje *Ze doet haar handen bij Kanzaki en haar handen gloeien, terwijl ze wat in haarzelf fluistert
*5 minuten later*
*Karin staat op een loopt richting Tatsuya's bed Karin: Deze wond, die is wel diep... *Ze doet haar handen bij mijn wond en doet weer hetzelfde
Sparky: Tatsuya had nu vast gewild dat hij wakker was Karin: Hm? Sparky: Niks!
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay vr jan 10, 2014 9:10 pm
(Never trust Sparky!)
*BOOOOOOOOOOOOOOOOOM*
*Furuichi loopt de guild binnen *Karin rent naar de ingang Karin: Wat was die knal?!
Furuichi: Hm? Oh onze guild heeft oorlog met de Fury Butterflies *Enkele guildmembers: *Gasp!*
Karin: Je zou het toch goedmaken?! Furuichi: Ja dat klopt, maar-
Click here for Furuichi's Flashback:
*Furuichi loopt de guild in met de 2 meiden *Alle guildmembers van die guild kijken Furuichi na en fluisteren ''Hij is toch van Stardust Phoenix?'' ''Ja, de guildmaster'' ''Wow!'' ''Wat doet hij hier?'' ''Waarom is hij met Annabel en Vanessa?'' ''Waaat?''
*De Guildmaster van de Fury Butterflies loopt de trap af ??: Furuichi. Furuichi: Victo- ??: NIET DIE NAAM Furuichi: ... ??: *Cough* Het is Queen Butterfly voor jou Furuichi: Queen butterfly.... , ik heb 2 van u leden mijn guild zien manipuleren met een soort gif Queen Butterfly....: Ja, dat zou inderdaad kunnen kloppen Furuichi: U heeft hiermee te maken? Queen Butterfly....: Sterker nog, ik heb ze die opdracht gegeven Furuichi: U weet dat Tatsuya u lid niet expres verwonde Queen Butterfly....: Daar geloof ik niets van Furuichi: Victoria doe nie- Victoria: QUEEN BUTTERFLY Furuichi: Ugh nee, vergeet het. Het is veel te genant *Enkele members achterin lachen
Victoria: HOE DURF JE *Ze laat een staff emergen en slaat ermee op de grond Victoria: IK VERKLAAR OORLOG *Furuichi in een bel gestopt en de bel vliegt uit de guild met deze uitdrukking op zn gezicht: -_-
Furuichi: En zo is het dus gegaan Karin: Maar jij kon toch makkelijk uit de bel ontsnappen Furuichi: Je moet niet vergeten dat Victo- ....... dat Victoria ook een guildmaster is he, ik had mischien kunnen ontsnappen maar ik zou meer vernietigen dan die bel Karin: Ah.... dus wat nu Furuichi: Afwachten
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay ma jan 13, 2014 6:45 pm
*RUMBLE RUMBLE RUMBLE RUMBLE*
*De grond beeft hard en stopt dan na een tijdje Furuichi: ... *Furuichi loopt naar buiten
*De guild is ineens op een geheel open ruimte met alleen maar roze Furuichi: Wat is--
*Victoria, een vrouw met een masker, grote vlindervleugels en een jurk vliegt naar voren met 4 members achter haar Victoria: Hahahahaha!!! Ik geef ook om de stad hoor, de stad hoeft geen schade te krijgen terwijl we jullie guild vernietigen Furuichi: Hmm, dan hoeven wij dus ook niet terug te houden
Victoria: Hmph *Victoria vliegt achter de 4 members die ook vliegen 2 met vleugels en 2 anderen niet en ze stopt haarzelf in een bel
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay ma jan 13, 2014 9:54 pm
*Furuichi kijkt naar ze en sluit dan zijn ogen
... *Hij wijst met 2 vingers naar voren en guildmembers beginnen naar de 4 te rennen Guildmembers: WHAAAA!!
*Een chick genaamd Isabella met Vlindervleugels en een Kimono vliegt naar voren Isabella: Typhoon!! *Ze spawned een grote waaier en waait een tornado die veel members wegblaast
*Een andere chick zonder vlindervleugels genaamd Tsubaki zwijft door de lucht en heeft haar handen in de lucht en hele grote vuurbal groeit en daarna gooit ze hem omlaag met snelheid Tsubaki: Inferno ball!! *BOOOOOM*
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay ma jan 13, 2014 9:58 pm
Alright! Actie! *'Glide' op een root naar Isabella* Plant Knuckle! (There. Ik gaf het een naam.) *een boksbeugel van scherpe doorns komt op m'n handen en ik sla Isabella ermee*
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay ma jan 13, 2014 10:08 pm
*Mido's aanval gaat door Isabella heen als lucht Isabella: Hahahahaha!! Too slow
*Ze slaat de waaier tegen Mido's gezicht en blaast hem weg
*Tsubaki vliegt hoger en de chick achter haar die Taiga heet, vliegt naar voren Taiga: Counter barrier! *Een barriere verschijnt die Merry's aanval 2x zo sterk terug laat kaatsen Taiga: Hihihi!!