Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo jan 05, 2014 2:33 pm
*Sparky eet de 2e vis ook in een keer Sparky: :I -Ik wil meer.... -
-Ondertussen-
*Ik loop door de stad en ga ergens hoog staan Tatsuya: Mensen! Ik kom uit het verleden! Niet zo heel ver, maar 2 jaar ??: Wat heeft hij gedronken? ??: Is ie high? ??: Wat? ??: Wow serieus?!
Tatsuya: Maar er is zo te zien niet zoveel veranderd in de stad... Gozer: Eehm, Tatsu? Tatsuya: Ohey, ik hielp jou met die job 2 jaar geleden toch? Gozer: Ja... maar dat was 4 dagen geleden Tatsuya: Wat? Gozer: Is er iets gebeurt? Tatsuya: Nou ja ehm.. *Pling* Kanzaki ... TZZZRT *Ik loop weg Gozer: Ehm doei?
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo jan 05, 2014 5:20 pm
Monnik: "De ingang naar de Ratway is buiten de kerk, bij de grafplaats". Adam: "Awesome".. Monnik: "Succes en kijk uit, de bandieten hebben veel traps neergezet". Adam: "Thanks".
*Adam loopt de kerk uit en loopt richting de begraafplaats* *Op het kerkhof is een soort tombe ingang* "Ik neem aan dat dat de ingang is".
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay ma jan 06, 2014 6:58 am
Tatsuya: Ik versla je net zo hard als 5 jaar geleden in jou Taboo noise form *Ik grijns Kanzaki: Hahaha! Den- TZZRT *Een gooi een punch zijn kant op en hij teleporteert naar het midden van de lobby Kanzaki: Ik was nog aan het praten, sukkel
Tatsuya: Who cares *Ik richt mijn hand naar hem en schiet een straal, hij beweegt zijn hoofd iets naar links en de straal gaat langs hem terwijl hij dichterbij loopt Kanzaki: Dus jij wilt dit echt doen he? Tatsuya: Ik heb hier lang genoeg op gewacht
-Ondertussen-
Sparky: Ja! Meer vis meer vis meer vis meer vis meer vis meer vis
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay ma jan 06, 2014 5:29 pm
*Sparky vliegt naast Mido naar de guild Sparky: Ik had wel wat meer vis gewild :I
-ondertussen-
*Kanzaki blijft dichterbij lopen Kanzaki: Zoals je wilt *Mijn vuist geeft electriciteit af en ik punch richting Kanzaki's maag, maar het lijkt alsof ik door hem heen punch want hij teleporteert op dat exact moment naast me en hij pakt mijn nek vast en teleporteert naar het dak van de guild met me
Tatsuya: Ngh-- *Hij gooit me naar beneden en ik raak de grond CRASH
Tatsuya: Ugh.. *Ik sta rustig op Tatsuya: Geen spelletjes dus-- *Ik strek mijn armen de lucht in en de lucht word ineens gevuld met zwarte wolken en het begint keihard te regenen en te stormen
*Ik, Kanzaki (en de rest in de stad) zijn gelijk doorweekt Tatsuya: Dit is mijn zone *Ik grijns
-ondertussen-
Karin: Furuichi is naar de Fury Butterflies volgens mij *Ze kijkt op haar horloge-lacrima-ding Karin: Het is niet zo heel ver dus hij is vast zo terug *Ze glimlacht
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay ma jan 06, 2014 5:33 pm
Ze hebben in de guild vast wel vis. *le storm* En het stormt. Geweldig. *we zijn bij de guild* No. f*cking. way. Tatsuya vs Kanzaki? Oke. Wat is er gebeurd dat dit heeft kunnen veroorzaken?
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay ma jan 06, 2014 8:45 pm
*Kanzaki kijkt naar zijn hand die druppelt en het regent nog steeds hard Kanzaki: Wat moet dit goed doen?
Tatsuya: Haha, dit geeft mij voordeel op 2 manieren. Voordeel 1 *Ik steek mijn vinger de lucht in en zwaai hem dan naar beneden en een bliksemschicht komt vanuit de lucht naar Kanzaki Kanzaki: WAT?! *Hij teleporteert niet snel goed en word een beetje geraakt.... maar TZZZZRT
*Kanzaki valt op 1 knie, kijkt omlaag en kan zich niet bewegen Kanzaki: ...
*Door de bliksemschicht zit er een gat in het dak
*Ik spring op het dak Tatsuya: Voordeel 2 *Ik ga met mijn hand snel door zijn haar en maak het in de war Tatsuya: Water geleidt electriciteit en nu ben je verlamd *Ik grijns
Kanzaki: Raak me niet aan.......... *Kanzaki's handen gloeien zwart en zijn ogen gloeien wit
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay ma jan 06, 2014 9:34 pm
(You got that right! )
*Zwarte Tatoo's verschijnen over Kanzaki's lichaam en zijn ogen worden weer normaal en hij is niet meer verlamt en staat op
*Hij staat rechtvoor me en ik voor hem maar we doen beide niks Kanzaki: Dat je me dit laat activeren, heh Tatsuya: Mischien moet je me minder onderschatten, idioot
Kanzaki: Fijn. Zoals je wilt *Hij teleporteert naar een afstand Kanzaki: Counter DIT *Hij richt zijn handen naar mij en schiet een grote zwarte straal
Tatsuya: DAMNIT *Ik richt mijn handen naar hem en schiet een grote Bliksemstraal en de 2 clashen
*De stralen blijven elkaar duwen Tatsuya: IK ZAL LATEN ZIEN WE DE STERKSTE IS
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay di jan 07, 2014 7:56 am
*De 2 stralen gaan gelijk tegen elkaar op Tatsuya: IK ZAL LATEN ZIEN WIE DE STERKSTE IS *Mijn bliksemstraal duwt harder tegen de zijne
Kanzaki: WAAROM KOST DIT MOEITE? *Zijn straal duwt weer terug Kanzaki: IK MAAK HET AF! Tatsuya: RAAAAAAH
TZZZRTZRZTZRZZZZZZZZZZZZZZZRT *ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM* *De bliksemstraal gaat door Kanzaki's zwarte straal
*Bloedspatten .... ??: GAH!
*De bliksemstraal ging erdoorheen maar op dat exacte moment teleporteerde Kanzaki achter Tatsuya en nu heeft Tatsuya een zwart aura zwaard door hem heen ... Kanzaki: Ik zal je altijd 1 stap voor zijn *Op dat moment vliegt Sparky met zijn hoofd tegen Kanzaki's rug Kanzaki: Ugh! *Kanzaki valt over me heen en zijn zwaard verdwijnt door de schok en ik pak hem vast en electrocuteer hem met een kracht dat hij net niet sterft
*Kanzaki verliest zijn bewustzijn en zijn tatoo's verdwijnen *Ik gooi hem van me af Sparky: Gaat het? Tatsuya: ...Ye-nee *Ik sluit mijn ogen ook met een lach op mn gezicht
Tatsuya: Bedankt Sparks... Sparky: Tatsu T^T
*De storm begint te stoppen en de zon begint weer te schijnen