Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za jan 04, 2014 12:56 am
Fuck!
Sparky, help wooly!
*rent de tempel in *ziet de dieven*
Gotcha!
Lightning Cyclotron! *pakt zijn speer in het midden en draait hem rond waardoor meerdere bliksemstralen uit het midden van de speer komen en naar de dieven gaan
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za jan 04, 2014 9:06 am
*Sparky zit in een hoekje Sparky: Ik kan niks zonder Tatsu T^T
*Ondertussen*
*Tatsuya is uit het ijs gehaald en ligt in bed Tatsuya: WHA! ... Tatsuya: Wow ik had een rare droom. Ik droomde dat ik soep at en toen at die soep me op, de soep vloog toen naar de Noordpool en daar werd ik uitgespuugt door de soep. En toen had ik een leger van penguins en ijsberen en vond ik een Exzeeleeuw.
Karin: Zuidpool, je was op de Zuidpool Tatsuya: Wat? Karin: Hahahaha niks hoor, hahaha Tatsuya: ... Waar is Sparks? Karin: Oh die is op een missie Tatsuya: Die is WAT?!
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za jan 04, 2014 1:26 pm
Adam: "Dus ehm".. "Missie".. Pastoor: "Oh ja, ja, ja, ja, ja".. ... ... Adam: "Wat.. wat is de missie"? Pastoor: "Ohja.. uhh".. ...
*Er komt een monnik de kamer binnen* Monnik: "Ah, daar ben je al. Ik hoorde al dat je was gekomen". Adam: "Aha". Monnik: "De pastoor lijdt jammer genoeg aan geheugenverlies". Adam: "Oh, dat verklaar waarom hij zo verward is". Monnik: "Mmhm.. Het boek dat gestolen is, is eigenlijk niet echt een boek". Adam: "Wat is het dan wel"? Monnik: "De pastoor liet zijn geheugen veranderen in een boek, zodat als hij weer iets moest herinneren, hij alles gewoon kon terug lezen. Als hij het boek niet nodig had, zaten zijn geheugens weer in zijn hoofd". Adam: "Wow"! Monnik: "Mmhm.. Het enige risico is dan natuurlijk dat het gestolen kan worden".. Adam: "En daarom ben ik hier dus".. Monnik: "Precies".
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za jan 04, 2014 4:26 pm
*de dikke vent komt eraan* Meneer: Dank jullie wel voor het beschermen van de tempel *omnomnom* Dit was het? Meneer: Ja. Ik had jullie maar nodig voor een uurtje Juist.. Wat zat er trouwens in de tempel Meneer: Koekjes. *twitch twitch* We moesten... een fuckin... KOEKJE BESCHERMEN?! Meneer: Ja. WAAROM?! Meneer: Nou. Het zijn mijn favoriete koekjes. Alleen ze worden niet meer gemaakt. Dus moet ik ze beschermen totdat iemand er meer van kan maken. ...Mogen we ze proeven? Meneer: Nee.
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za jan 04, 2014 4:58 pm
Adam: "Dus, waar zijn de dieven"? Monnik: "Onder deze stad is een ondergrondse dungeon. Vroeger werd het gebruikt om de burgers van deze stad te evacueren in tijden van oorlog.. Adam: "Maar"? Monnik: "Tegenwoordig wordt het gebruikt door een dieven bende die daar hun basis hebben staan". Adam: "Ah".. "Okay dan, waar is de ingang"? Monnik: "..Volg mij maar".
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo jan 05, 2014 8:33 am
*Sparky heeft het in 1 hap op Sparky: Meer meer!!!
-Ondertussen-
Tatsuya: Twee...freaking....jaar.... hoe gingen de Grand magic games?! Kanzaki: Vreselijk Tatsuya: Leeft guildmaster Furuichi nog?! Kanzaki: Nope Tatsuya: Waar is Sparky?! Kanzaki: Gevangen door piraten Tatsuya: Is Karin nog single?! Kanzaki: Ze is getrouwd Tatsuya: Ben ik nog steeds de sterkste van deze guild? Kanzaki: Ben je nooit geweest Tatsuya: DE TOEKOMST IS VRESELIJK *Ik ren de guild uit