Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay do jan 02, 2014 9:36 pm
*Adam komt aan op het station en de trein die hij moet nemen rijdt weg* "Oh sh*t! No way dat ik hier nog 1 uur blijf wachten"! *Adam rent achter de trein aan en grijpt naar een ijzeren paal*
"Heh". *Adam springt door een raampje de wagon in* "Zo".
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay vr jan 03, 2014 12:15 am
*we zijn bij de tempel* *de gene die de job ophing komt eraan* *het is een dikke meneer* Meneer: Jullie komen om mijn tempel te beschermen? *omnomnom* Uhm. Ja. Wat zit er in de tempel? Meneer: Dat zeg ik pas als jullie het succesvol kunnen beschermen *omnomnom* Oke..
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay vr jan 03, 2014 12:23 am
*Adam gaat zitten op een van de stoelen en een oud vrouwtje kijkt hem angstig aan* Adam: "Uhm.. Yo". Oud Vrouwtje: "J-jeugd van tegenwoordig"! Adam: "Hey, het is neit mijn schuld dat ik de trein heb gemist"! Oud vrouwtje: "Wel! Moest je maar eerder hier zijn"! Adam: "Okay, daar zit wat in".. Oud vrouwtje: "..." Adam: "..."
- De hele reis blijft het oud vrouwtje naar Adam kijken met een vieze blik -
Intercom: "We zijn aangekomen bij ..., volgende halte is er ..."
"Finally".. *Adam staat op en strekt zich even uit* *De oude vrouw is snel uit de trein gegaan* "Rare vrouw".
*Adam loopt de trein uit en kijkt even weer naar de missie omschrijving* "Okay.. Een kerk dus".. *Er is een grote kerk te zien vanaf waar Adam staat* "Nou, dat was makkelijk"!
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay vr jan 03, 2014 12:40 am
Meneer: Dieven. Ze proberen al jaren de schat van de tempel te stelen. Ik hield ze altijd tegen maar zoals je ziet ben ik ook niet de dunste en fitste *terwijl hij dat zij kwam en er stukjes van een koekje uit z'n mond op merry*
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay vr jan 03, 2014 12:51 am
*Adam komt aan bij de kerk en loopt naar binnen* - Hmm, wie zou de missie gever zijn? Er zijn hier zo veel mensen... -
Adam: "Sorry, meneer". Monk: "Hallo, broeder. Waar kan ik je mee helpen"? Adam: "Uhm, Hi. Ik ben hier voor de job, mijn naam is Adam Clive en ik ben van de guild Stardust Phoenix". Monk: "Ah, je bent hier om het gestolen voorwerp terug te halen"? Adam: "Juist". Monk: "Dan moet je bij Vader Urnhey zijn, hij zal vast in zijn kantoor zitten op op de 2e verdieping". Adam: "Aha, thanks"! Monk: "Geen dank, broeder".
*Adam loopt een brede trap op die gemaakt is van marmer* "Sow he, iemand heeft geld teveel".. *Op de 2e verdieping staan 2 monniken met elkaar te praten*
Monnik 1: "Ja, ik kwam dus langs en ik heb haar helemaal gevuld als je snapt wat ik bedoel, hehehe"! Monnik 2: "mmhm" "mmhm". Monnik 1: "Ja, het was echt super gezellig, ik denk dat ik wel vaker zal langs komen".
*Adam loopt zo snel mogelijk weg van hun* Adam: - Zelfs monikken hebben hun needs blijkbaar.. -
Monnik 1: "Haha, ja, ik denk dat ik die spaghetti bolognese wel echt vaker ga maken. Het is echt super lekker". Monnik 2: "Dat klonk echt helemaal niet verkeerd"!
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay vr jan 03, 2014 10:20 pm
*een plant komt uit de grond* *de plant swiped wat dieven* Dit is best makkelijk. *Ze vallen aan met vuurpijlen* (Nee. Geen vuurwerk. gewoon vuur op pijlen xD) *plant verbrand* Shit.