Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo dec 22, 2013 9:23 pm
Huh wat?!
Ah ja perfect!!
*Ik word gegooit en ik maak een gun form met mijn handen richting het beest Tatsuya: THUNDERDRILL!! *Ik begin rond te draaien als een drilboor en ik ga door het monster heen
Monster: GRUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH *Het monster zit vast door de vele doorns en de dissassembly magic laat het monster in vele stukjes vliegen
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo dec 22, 2013 9:34 pm
wat... m-maar... dat kan niet!! -fluit in haar vingers- zal ze leren... -fluistert naar de spin- jij bent m'n laatste hoop hier beneden... -springt op een reuzenspin en rent op de anderen af- Verdedig je huis, ik help je wel!!
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay di dec 24, 2013 10:02 pm
(Merry's Kennismaking Solo-Avontuur - TAKE 3)
*ziet licht
Mooi, de uitgang Geit: Mèèèèèh!
*loopt door en komt in een "perfecte" open plek; een vijver, ondergaande zon *en een rots met een zwaard erin
Ah! Mooi! *opeens valt er een sneeuwvlok op mijn neus
W-wat? Geit: Mèèh?
*opeens wordt de lucht donker en komen er donderwolken en begint het te regenen en te sneeuwen *het wordt zwart en het zwaard en de rots lijken steeds verder weg te gaan
Wat is dit!? *wacht op de "mèèh" *geitje is weg*
W-WAT!? *er verschijnt één paarse magic circle op de grond in de donkerheid
..wat is dit voor magie!? *een reptiel-achtig beest dat op 2 benen loopt met harnas en een zwaard
...oké, dit is niet goed. *dequipt een zwaard en equipt een schild
Bring it! *springt en doet een jump attack *Reptiel blokkeert en doet een slice *vangt hem op met zijn schild, duwt het zwaard weg en steekt
Reptiel: Wraah! *Reptiel "smelt": hij wordt paarse vloeistof en die verdampt
..was dat het? *er verschijnt nog een magic circle *en nog een Oh god... *en nog 2
Nee! *equipt twee grote zwaarden
In een klap neer! *de reptielen rennen op me af *ramt de eerste twee naar de zijkant en die smelten ook *draait rond en hetzelfde voor de overige twee
..eindelijk *er verschijnen er weer vier *en weer 4 *en nog meer *er zijn er nu 50
WAT!? Dit moet zwaarder geschut hebben...
Kansō! Kugutsutsukai no Yoroi! (Puppeteer Armor)
*equipt zijn Puppeteer Armor (pic volgt)
Haaahahahaha! Doll Play Magic!! *steekt zijn handen uit en er verschijnen 2 paarse-roze magic circles *2 reptielen krijgen paarse ogen en vallen opeens de rest aan
Haa-hahaha! *wisselt van reptiel als de zijne doodgaan
Hmm... er zijn te weinig om dit nog te laten werken...
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay do dec 26, 2013 9:57 pm
OC take-over: Jade Cutefly
-De spin komt op ze af met volle snelheid Verdedig je huis alsof je leven ervanaf hangt! -De spin rent nog sneller -Doet een vuurschild om de spin heen
Tatsuya: Dudes, het is nog nie- Aaaaaagh *Ik kijk naar mijn kleding en ik zit vol met slijm omdat ik door dat monster ging Tatsuya: Gatverdamme Sparky: Hahahahaha, maar wat wou je zeggen Tatsu? Tatsuya: Nou er komt nog een bee- *RUMBLE RUMBLE*
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay vr dec 27, 2013 1:47 pm
(Merry's Kennismaking Solo-Avontuur - TAKE 3)
Zo is het wel genoeg voor nu, met deze.
*springt naar achteren* *dequipt zijn armor*
Kansō! Raiō no Yoroi! (Thunder King Armor)
*equipt zijn Thunder King Armor* (pic volgt)
*pakt zijn speer beter beet Lightning Magic!
*richt zijn speer op de lizards *een giga-straal gaat naar de beesten*
*heeel veel lizards "smelten" en er zijn er nog een paar over *draait zijn speer rond en richt hem dan op één lizard *een kleine bliksem raakt hem en gaat door naar een andere etc
*er zijn er nog maar 3 over*
*de 3 smelten ook*
Wat!? Maar ik had hun niet eens ger-
*het overblijfsel gaat naar elkaar toe en gaat in elkaar en gaat dan omhoog
Oh god. *het vormt één lizard met armor en een bijl*
Wat is dit!?
*springt aan de kant want de lizard slaat al met zijn bijl
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo dec 29, 2013 1:54 pm
(Merry's Kennismaking Solo-Avontuur - TAKE 4)
Giga Lizard: WHRAAAA
Oké, jij gaat eraan *richt zijn speer en er komt een grote straal bliksem uit
*zijn armor vangt het op Wat!? Giga Lizard: Whra ha ha!! *hij rent op me af
Tch, bastard *springt naar achter
Kansō! Jinha no Yoroi! (Swift Wing Armor)
*equipt een zilveren armor met witte vleugels
Haha, loser *springt en is meteen al boven bij zijn hoofd* (Superspeed enzo)
*pakt een zwaard en slasht hem in zijn nek
Giga Lizard: GROOOOARRRR *slaat me neer*
*landt en springt meteen weer de lucht in* *landt op zijn rug en rent omhoog terwijl zijn zwaard in het beest snijdt
Giga Lizard: Graaaaaaa!!!! *hij smelt*
*landt
Zo. Dat was de laat- *er komt nog een paarse magic circle
NEE! *de magic circle wordt een soort van stofzuiger en 'zuigt' de zwartheid weg; ik sta nu weer gewoon bij het zwaard
Nou, dat is het..? ??: BÈÈÈÈÈÈH! *draait zich om* GOATIE! *rent op hem af en hugt hem Goatie: Waarom liet je me achter!? ...je kan praten? Goatie: Duh, ik ben een Exgeit Een.. Exgeit? Goatie: Ja, ik kan ook vliegen enzo *hij krijgt vleugels Whoo! Jij wordt mijn huisdier! Goatie: Dan wil ik wel een andere naam. ...niet nu, ik ben inspiratieloos Goatie: Oké, maar ga je deze Job nog klaren? OHJA *loopt naar de steen
??: Ah, je bent er! *een man met een hoed komt ook hierheen gelopen
Waar komt u vandaan? ??: Haha, ik woon 5 meter verder. Maar, je hebt ze verslagen!
U bent de opdrachtgever? ??: Ja! Dus, zou je nu dat zwaard eruit willen halen, om de missie af te maken?
Tuurlijk! *loopt erheen en haalt het zwaard er met gemak uit
Zo. *loopt op hem af en wilt hem het zwaard geven
??: Wat doe jij nou gestoord!? Ik wil dat zwaard niet, onding! *hij loopt naar de steen en pakt de steen op Ik wilde mijn steen terug!! Dat onding mag je houden. *hij loopt op me af en betaalt me Een goeie dag! *hij loopt weg*
... ... ... ..k.
*de-equipt zijn Swift Wing Armor en loopt weg* Een nieuw zwaard? Kan ik wel gebruiken. *de-quipt het zwaard ook *stapt op Goatie* OP NAAR DE GUILD! *Goatie en Ik vliegen weg
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay zo dec 29, 2013 4:47 pm
(DE MISSIE WAS NIET EENS OVER )
*Sparky helpt ons een voor een uit het gat *Tiro loopt naar ons toe
Tiro: Hebben jullie het probleem verholpen? Tatsuya: Yea, de monster zijn weg Tiro: Dus geen lasers meer Sparky: Nope! Tiro: Mijn plantage blijft veilig? Tatsuya: Waarschijnlijk, maar aan dat gat valt niks te doen Tiro: Hehe...heheh...hahaha...Whahahahaha..WHAHAHA
*Sparky grijpt hem bij zijn kraag Sparky: WAT. BEN JIJ EVIL EN HEB JIJ DIT GEDAAN ZODAT WE JE GEHOLPEN HEBBEN MET EEN OF ANDER PLAN EN DIE MONSTERS EIGELIJK GOED WAREN Tiro: Nee, zo lach ik gewoon Sparky: Oh... *Sparky laat los
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay ma dec 30, 2013 1:15 am
*Tatsuya loopt naar Furuichi Tatsuya: Wat is-
*Hij slaat me in mijn gezicht Tatsuya: HEY- Furuichi: WE KRIJGEN KLACHTEN DOOR JOU! Tatsuya: Wat? Van wat? Van wie?? Furuichi: Van de guild: ''Fury Butterflys'' het schijnt dat jij een member van hun hebt aangevallen
Tatsuya: Dat is nie- Furuichi: WIL je dat we een guild-oorlog krijgen?! Tatsuya: Maar de rest was er ook- Furuichi: JIJ bent een S-mage, JIJ bent verantwoordelijk Tatsuya: ...Ze viel ons aan Furuichi: Intereseert me niet!