Onderwerp: De Stardust Phoenix Roleplay za dec 14, 2013 5:17 pm
Dit is de Stardust Phoenix Roleplay Hier ben je altijd IC (in-character). Als je iets OOC wilt zeggen, zet het tussen haakjes.
Voorbeeld:
Citaat :
(Wow, Tatsuya Amano is echt awesome)
*Valt flauw*
De guildleader van Stardust Phoenix: Furuichi Roshi De guild heet: Stardust Phoenix
Stardust Phoenix is een guilld dat al jaren bestaat. In die tijd is veel gebeurt. De guild heeft al velen vijanden verslagen en heeft zelfs een grand magics tournament gewonnen een aantal jaar geleden. Het is een van de bekenste guild in de wereld. Maar dat zorgt ook voor problemen en jaloezie.
Kanzaki was ooit evil, dus dat kan zijn attitude verklaren.
Regels: - Niet OP doen. - Nooit posten wat er met een medespeler gebeurt zoals: *Tatsuya schiet een straal op Adam en Adam sterft* - Niet zomaar enemy spelers/guilds introduceren, hier heb je toestemming voor nodig. - Have fun!
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za dec 14, 2013 5:59 pm
Tatsuya: ... Sparky: ... *Sparky en Tatsuya staan tegenover elkaar en ze zitten te schaken Tatsuya: ... *Een zweetdruppel glijd langs Tatsuya's gezicht en hij veegt het weg *Sparky kijkt geconcentreerd naar het schaakbord met zijn poot uitgestoken Sparky: ... *Sparky doet zijn poot op een schaakstuk *Ik bijt op mijn lip *Sparky doet zijn poot ervanaf en doet hem op een ander schaakstuk Tatsuya: ...! Sparky: ...! *Sparky doet het weer op het andere schaakstuk Sparky: SCHAAKMA- -BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEM
*Tatsuya electrocuteerde het schaakbord* *Sparky ligt op de grond te rollen en te lachen Sparky: HAHAHAHAHAHAHA Tatsuya: Schaken is niks voor mij!
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za dec 14, 2013 6:34 pm
*Kijkt naar Adam en doet zijn armen omlaag en zijn handen open Tatsuya: Heb je soms een probleem? *Electriciteit omhuld mijn lichaam Tatsuya: Whahaha- *Ik sta buiten de guild* Tatsuya: haha-..... *ik loop de guild weer in* Tatsuya: ......HEY *Sparky gaat nog harder stuk Sparky: HAHAHAHAHA
Kanzaki: Je bent een pain in the ass, ga weg Tatsuya: Je kan me niet zomaar overal heen teleporteren! Kanzaki: Oh? Sparky: HAHAHA- Stop hahaha alsjeblieft hahaha Tatsuya: Stop met lachen!! Sparky: Kan niet hahahahaha *Tatsuya grijnst Tatsuya: Whahahaha! ... Sparky: Waar lachen we om? Tatsuya: ...Ik wil weer eens wat doen Sparky: Ik ook!
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za dec 14, 2013 6:46 pm
*Loopt langs Adam en tikt Adam's schouder met zijn elleboog aan en loopt de trap op Tatsuya: De goeie jobs zijn boven, bij de S ranks *Ik grijns Tatsuya: Je kan met ons mee als je wilt *Sparky vliegt voor Adam Sparky: Aye!
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za dec 14, 2013 6:53 pm
Sparky: Je kent de regels toch? Het is okey als er een S-mage bij is, maar dan is die mage verantwoordelijk! Tatsuya: Ehm.. ja hahaha *lacht* Tatsuya: Dus kom je? Sparky: Je krijgt 1/3e van de reward!
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za dec 14, 2013 7:06 pm
Tatsuya: Ehm ja, ik wou eigelijk alleen met Sparks gaan maar jij blijkt moeite te hebben Sparky: Yupyup! *Grijpt een random blaadje* ''HELP MIJN PLANTAGE''
Tatsuya: ....waarom is dit een S-rank? *Sparky haalt zijn schouders op Tatsuya: Het moet wel goed zijn. Reward is 600.000 jewels! Sparky: Yeah!
Laatst aangepast door Tatsuya Amano op za dec 14, 2013 7:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za dec 14, 2013 10:40 pm
Tatsuya: Eeey...dude *Fluistert naar Sparky: ''Hoe heet hij?'' *Sparky fluistert terug: ''Geen idee'' ''Ik zie hem wel eens in de guild'' ''Ja inderdaad'' ''Hmm..''
*Ik en Sparky kruisen tegelijk onze armen en kijken naar hem Beide: We geven het op
Onderwerp: Re: De Stardust Phoenix Roleplay za dec 14, 2013 10:47 pm
KRAKABOOOONGA *springt naar de boom waar jullie zitten* *knalt tgn mido op* auww.. *staat snel op en trekt mido omhoog* sorry ik deed me workout. Net als altijd.... *kijkt naar hun logo's shit* Zitten jullie ook bij SP... hoe ken ik jullie niet.