RoleplayersNL
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Nederlandse Roleplay Forum
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ik ga op vakantie en ik neem mee ....

Ga naar beneden 
+2
Tatsuya Amano
Arcbell
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Arcbell
Admin
Arcbell


Aantal berichten : 513
Roleplay Points : 585
Registratiedatum : 12-12-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maastricht

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptydo dec 26, 2013 11:32 pm

Yep, topic titel zegt al genoeg.
"Ik ga op vakantie en ik neem mee ..." Forum editie!

Je moet steeds 1 item toevoegen aan het lijstje wat de vorige persoon heeft gepost!

Voorbeeld:

Citaat :
Ik ga op vakantie en ik neem mee: een laptop.

Citaat :
Ik ga op vakantie en ik neem mee: een laptop en een lantaarnpaal

Citaat :
Ik ga op vakantie en ik neem mee: een laptop, een lantaarnpaal en een schroevendraaier

Etc, etc!

Ik begin!

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een tijdmachine.


Laatst aangepast door Arcbell op ma dec 30, 2013 6:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tatsuya Amano
Admin
Tatsuya Amano


Aantal berichten : 574
Roleplay Points : 617
Registratiedatum : 12-12-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Electopia

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptydo dec 26, 2013 11:47 pm

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een tijdmachine en een regenboog
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roleplayersnl.actieforum.com
Arcbell
Admin
Arcbell


Aantal berichten : 513
Roleplay Points : 585
Registratiedatum : 12-12-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maastricht

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptydo dec 26, 2013 11:52 pm

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een tijdmachine, regenboog en een bh gemaakt van snoep.
Terug naar boven Ga naar beneden
ReizeFTW
Admin
ReizeFTW


Aantal berichten : 641
Roleplay Points : 647
Registratiedatum : 12-12-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Thuis

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyvr dec 27, 2013 8:36 am

Ik ga op vakantie en neem mee: tijmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep en eenhoorns
Terug naar boven Ga naar beneden
Merry
Moderator
Merry


Aantal berichten : 538
Roleplay Points : 573
Registratiedatum : 15-12-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Magnolia

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyvr dec 27, 2013 1:16 pm

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns en kleren. (Veeeel kleren.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcbell
Admin
Arcbell


Aantal berichten : 513
Roleplay Points : 585
Registratiedatum : 12-12-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maastricht

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyvr dec 27, 2013 8:13 pm

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren. (Veeeel kleren.) en 10 liter cola.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merry
Moderator
Merry


Aantal berichten : 538
Roleplay Points : 573
Registratiedatum : 15-12-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Magnolia

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyvr dec 27, 2013 10:26 pm

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola en een tv.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcbell
Admin
Arcbell


Aantal berichten : 513
Roleplay Points : 585
Registratiedatum : 12-12-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maastricht

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyvr dec 27, 2013 10:30 pm

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv en een laptop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merry
Moderator
Merry


Aantal berichten : 538
Roleplay Points : 573
Registratiedatum : 15-12-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Magnolia

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyzo dec 29, 2013 7:31 pm

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop en een Wii.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcbell
Admin
Arcbell


Aantal berichten : 513
Roleplay Points : 585
Registratiedatum : 12-12-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maastricht

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyzo dec 29, 2013 10:40 pm

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii en papier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merry
Moderator
Merry


Aantal berichten : 538
Roleplay Points : 573
Registratiedatum : 15-12-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Magnolia

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyzo dec 29, 2013 11:15 pm

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier en een potlood.
Terug naar boven Ga naar beneden
ReizeFTW
Admin
ReizeFTW


Aantal berichten : 641
Roleplay Points : 647
Registratiedatum : 12-12-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Thuis

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyzo dec 29, 2013 11:20 pm

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier, ee potlood en een pokemon
Terug naar boven Ga naar beneden
Merry
Moderator
Merry


Aantal berichten : 538
Roleplay Points : 573
Registratiedatum : 15-12-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Magnolia

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyzo dec 29, 2013 11:54 pm

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier, ee potlood,en pokemon en stiften.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcbell
Admin
Arcbell


Aantal berichten : 513
Roleplay Points : 585
Registratiedatum : 12-12-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maastricht

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyma dec 30, 2013 1:07 am

Okay, vanaf nu voegen we het nieuwe item vooraan toe.

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een tas, een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier, een potlood, een pokemon en stiften.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merry
Moderator
Merry


Aantal berichten : 538
Roleplay Points : 573
Registratiedatum : 15-12-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Magnolia

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyma dec 30, 2013 1:11 am

Nee, da's lame. Dat doe je alleen maar zodat je het makkelijk kan kopiëren xD

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een gameboy, een tas, een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier, een potlood, een pokemon en stiften.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcbell
Admin
Arcbell


Aantal berichten : 513
Roleplay Points : 585
Registratiedatum : 12-12-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maastricht

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyma dec 30, 2013 1:15 am

Nee, ik doe het zodat mensen zoals Tim niet mentaal uitgedaagd worden.

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een woordenboek, een gameboy, een tas, een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier, een potlood, een pokemon en stiften.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merry
Moderator
Merry


Aantal berichten : 538
Roleplay Points : 573
Registratiedatum : 15-12-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Magnolia

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyma dec 30, 2013 1:34 am


Ik ga op vakantie en ik neem mee: een woordenboekverbrander, een woordenboek, een gameboy, een tas, een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier, een potlood, een pokemon en stiften.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcbell
Admin
Arcbell


Aantal berichten : 513
Roleplay Points : 585
Registratiedatum : 12-12-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maastricht

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyma dec 30, 2013 2:52 am

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een onverwoestbare woordenboek, een woordenboekverbrander, een woordenboek, een gameboy, een tas, een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier, een potlood, een pokemon en stiften.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merry
Moderator
Merry


Aantal berichten : 538
Roleplay Points : 573
Registratiedatum : 15-12-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Magnolia

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyma dec 30, 2013 2:55 am

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een pokemon, een onverwoestbare woordenboek, een woordenboekverbrander, een woordenboek, een gameboy, een tas, een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier, een potlood, nog een pokemon en stiften.
Terug naar boven Ga naar beneden
ReizeFTW
Admin
ReizeFTW


Aantal berichten : 641
Roleplay Points : 647
Registratiedatum : 12-12-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Thuis

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyma dec 30, 2013 10:14 am

Arcbell schreef:
Nee, ik doe het zodat mensen zoals Tim niet mentaal uitgedaagd worden.
 :thefinger: 
Ik ga op vakantie en ik neem mee: een voedselmachine, een pokemon, een onverwoestbare woordenboek, een woordenboekverbrander, een woordenboek, een gameboy, een tas, een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier, een potlood, nog een pokemon en stiften.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tatsuya Amano
Admin
Tatsuya Amano


Aantal berichten : 574
Roleplay Points : 617
Registratiedatum : 12-12-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Electopia

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyma dec 30, 2013 10:18 am

Ik ga op vakantie en ik neem mee: Een blender, een voedselmachine, een pokemon, een onverwoestbare woordenboek, een woordenboekverbrander, een woordenboek, een gameboy, een tas, een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier, een potlood, nog een pokemon en stiften.Ik ga op vakantie en ik neem mee: een voedselmachine, een pokemon, een onverwoestbare woordenboek, een woordenboekverbrander, een woordenboek, een gameboy, een tas, een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier, een potlood, nog een pokemon en stiften.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roleplayersnl.actieforum.com
ReizeFTW
Admin
ReizeFTW


Aantal berichten : 641
Roleplay Points : 647
Registratiedatum : 12-12-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Thuis

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyma dec 30, 2013 10:19 am

Ik ga op vakantie en ik neem mee: Een Shiny pokemon, Pikachu, een voedselmachine, een pokemon, een onverwoestbare woordenboek, een woordenboekverbrander, een woordenboek, een gameboy, een tas, een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier, een potlood, nog een pokemon en stiften.Ik ga op vakantie en ik neem mee: een voedselmachine, een pokemon, een onverwoestbare woordenboek, een woordenboekverbrander, een woordenboek, een gameboy, een tas, een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier, een potlood, nog een pokemon en stiften
Terug naar boven Ga naar beneden
Merry
Moderator
Merry


Aantal berichten : 538
Roleplay Points : 573
Registratiedatum : 15-12-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Magnolia

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyma dec 30, 2013 12:53 pm

Dude, hij zei blender. xD

Ik ga op vakantie en ik neem mee: een paard, een shiny pokemon, een blender, een voedselmachine, een pokemon, een onverwoestbare woordenboek, een woordenboekverbrander, een woordenboek, een gameboy, een tas, een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier, een potlood, nog een pokemon en stiften.Ik ga op vakantie en ik neem mee: een voedselmachine, een pokemon, een onverwoestbare woordenboek, een woordenboekverbrander, een woordenboek, een gameboy, een tas, een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier, een potlood, nog een pokemon en stiften.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcbell
Admin
Arcbell


Aantal berichten : 513
Roleplay Points : 585
Registratiedatum : 12-12-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Maastricht

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyma dec 30, 2013 3:20 pm

Arcbell schreef:
Je moet steeds 1 item toevoegen aan het lijstje wat de vorige persoon heeft gepost!
Arcbell schreef:
Je moet steeds 1 item toevoegen aan het lijstje
Arcbell schreef:
steeds 1 item toevoegen
Arcbell schreef:
1 item
Arcbell schreef:
1

(Volgens mij is de moeilijkheid graad nog steeds iets te hoog.)

Ik ga op vakantie en ik neem mee: paardenvoer, een paard, een shiny pokemon, een blender, een voedselmachine, een pokemon, een onverwoestbare woordenboek, een woordenboekverbrander, een woordenboek, een gameboy, een tas, een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier, een potlood, nog een pokemon en stiften.
Terug naar boven Ga naar beneden
PsychoAngel
Psychotic Project ~ Tenshi
Psychotic Project ~ Tenshi
PsychoAngel


Aantal berichten : 108
Roleplay Points : 112
Registratiedatum : 13-12-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : A Destroyed Labaratory

Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Emptyma dec 30, 2013 3:25 pm

Ik ag op vakantie en neem mee:

Een Zwerver die Henk heet ,paardenvoer, een paard, een shiny pokemon, een blender, een voedselmachine, een pokemon, een onverwoestbare woordenboek, een woordenboekverbrander, een woordenboek, een gameboy, een tas, een tijdmachine, regenboog, bh gemaakt van snoep, eenhoorns, kleren (veeeel kleren), 10 liter cola, een tv, een laptop, een Wii, papier, een potlood, nog een pokemon en stiften.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://katrapaige.tumblr.com/
Gesponsorde inhoud





Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee ....   Ik ga op vakantie en ik neem mee .... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ga op vakantie en ik neem mee ....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RoleplayersNL :: Overig :: Forum Games-
Ga naar: