RoleplayersNL
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Nederlandse Roleplay Forum
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mijn OC Jade Cutefly

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jade Cutefly
Recruit
Recruit
Jade Cutefly


Aantal berichten : 23
Roleplay Points : 27
Registratiedatum : 15-12-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Drenthe

Mijn OC Jade Cutefly Empty
BerichtOnderwerp: Mijn OC Jade Cutefly   Mijn OC Jade Cutefly Emptyma dec 16, 2013 11:37 pm

Naam: Jade Cutefly
Magie: Vuur
Guild: Ze zit bij de Fury Butterflys, later komt ze bij Stardust Phoenix

Personaliteit: Ze is aardig, maar ze kan boos worden als je aan haar familie (Kasai die er nu niet meer is) of vrienden komt, ze is vaak stil en maakt graag nieuwe vrienden.
Geslacht (alleen kiezen tussen man en vrouw): Vrouw

Uiterlijk: Ze heeft lang donkerblond haar dat haar linkeroog bedekt, roze-achtige huid met 3 tattoos en vel blauwe ogen.
haar kleren zijn: 1 rok, 1 topje en 1 armwarmer, ze loopt altijd op blote voeten, haar vleugels zijn paarsachtig.
Lengte: 1,58 M
Bloedtype: B
Gewicht: 61

Background story:
Ze is een elfje geboren zonder vleugels, iedereen vond haar raar en liet haar alleen, zelfs haar familie, ze is opgegroeid in het bos met de dieren, ze ontmoete daar een feniks, Kasai genaamd, die haar leerde om haar krachten te gebruiken, ze kreeg steeds meer door hoe ze haar vleugels te voorschijn kon halen en haar krachten te gebruiken.

14 lange jaren was ze samen met Kasai, toen plots hij ook verdween met alle draken. Jade was zo verdrietig, maar dat liet ze niet zien, toen kwam ze bij een guild terecht, en daar, probeert ze hard te trainen om Kasai terug te vinden.
Terug naar boven
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn OC Jade Cutefly
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RoleplayersNL :: Roleplays :: Fairy Tail Roleplay :: Geaccepteerde OC's-
Ga naar: